Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:32:45 GMT

مدت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۰۷۲

مدت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان خرداد ماه تمدید شد

سعید حوائج در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا مساعدت‌های لازم با مودیان مالیاتی انجام می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مساعدت و حمایت لازم از مودیان محترم مالیاتی تصریح کرد: تمدید بخشوگی جرائم مالیاتی قابل بخشش دراسفند سال ۹۸ برای تولیدی‌ها ۹۰ درصد وسایر مودیان ۸۰ درصد است که تا پایان خرداد ماه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: چنانچه برگ مالیات قطعی مودیان از ۱۲ بهمن ۹۸ به بعد ابلاغ شود و مودی نسبت به پرداخت مالیات و جرائم غیر قابل بخشش تا پایان خرداد ۱۳۹۹ اقدام کند مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرائم خواهد بود.

حوائج تصریح کرد: همچنین جلسات هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی در بخش اشخاص حقیقی و حقوقی تا پایان سال ۱۳۹۸ تعطیل شده و ادامه جلسات به سال ۱۳۹۹ موکول شده است.

وی اضافه کرد: تمدید گواهینامه‌های مالیات بر ارزش افزوده که انقضای آن تا پایان سال ۹۸ بوده و یا تا پایان فروردین ۹۹ اعتبار داشته اند تا پایان اردیبهشت ۹۹ انجام شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآور شد: همچنین سقف تسهیلات بانکی برای اشخاص حقیقی از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی هم این نصاب از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافت و دیگر نیازی به استعلام مالیاتی نخواهد بود.


 

کد خبر 4874577

منبع: مهر

کلیدواژه: امور مالیاتی قزوین بخشودگی جرایم دیرکرد بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی بیرجند شیراز مشهد قربانیان کرونا زاهدان وزارت بهداشت میلیون تومان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد

سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو که تا تابستان سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد امروز قراردادی ۳ ساله را با این تیم امضا کرد و بدین ترتیب او تا تابستان سال ۲۰۲۸ هدایت اژد‌ها را برعهده خواهد داشت.

پینتو داکاستا رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با کونسیسائو گفت: با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کار‌هایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است.

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم.

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • دو تمدید فوری که رئال مادرید می‌خواهد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!