Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از بسیج تمامی ظرفیت‌های پلیس در مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "ایوب سلیمانی" در چهل و یکمین جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، اظهار داشت: مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالا‌های بهداشتی و پزشکی به صورت جدی و مستمر در سراسر کشور در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تشکیل قرارگاه‌های فرعی استانی ضمن رصد، کنترل و هدایت لحظه‌ای رده‌های انتظامی سراسر کشور در خصوص جلوگیری تاثیرات منفی شیوع کرونا طرح تشدید مبارزه با احتکار، گرانفروشی و قاچاق کالای بهداشتی و پزشکی به کلیه رده‌های انتظامی سراسر کشور ابلاغ و اکیپ‌های نامحسوس در جهت شناسایی و کشف انبار‌های احتکار کالا‌های بهداشتی و پزشکی با محوریت پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور انجام می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده شوم ادامه می‌دهد و در این راستا کشف چندین محموله حاوی تعداد قابل توجهی ماسک و انواع کالا‌های بهداشتی در استان‌های تهران، قم، بوشهر، گیلان، آذربایجان غربی، اردبیل و کرمان بیانگر این موضوع است.

این مقام عالی انتظامی در خاتمه از رصد فضای مجازی و برخورد با افرادی که از این طریق اقدام به ایجاد ناامنی روانی، تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت می‌نمایند خبر داد و از شهروندان درخواست کرد هرگونه مورد مشکوکی مشاهده کردند آن را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج بسیج پلیس اقتصادی گرانفروشی مبارزه با احتکار کالا های بهداشتی بهداشتی و پزشکی سراسر کشور قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم موحدی آزاد در حاشیه بازدید از نمایشگاه نمونه کشفیات و دستاورد‌های انتظامی، سامانه کنترل و نظارت مرکز فرماندهی هرمزگان افزود: پیشرفت هر چه بیشتر نیروی پلیس در زمینه هوشمند سازی و نصب تجهیزاتِ رصدِ برخط محور‌های مواصلاتی و جایگاه‌های سوخت، برای کنترل و مهار جرایم، موجب کاهش تنش‌های احتمالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی

وی از تلاش همه جانبه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قدردانی کرد.
دادستان کل کشور گفت: با توجه به قابلیت مشاهده موقعیت دقیق جغرافیایی محل جرم از طریق سامانه پایش تصویری، راه اندازی این سامانه موجب کاهش جرایم و تصادفات، انجام موفق ماموریت ها، برقراری امنیت مطلوب و کاهش مراجعات مردمی به پلیس می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • اکنون مهم‌ترین زمان برای اجرای وعده صادق در حوزه اقتصاد کشور است
  • تشکر استاندار_گلستان از اعضای تیم جستجوی یسنا
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف ۲۵۷۶ قلم کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در مشهد
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان