Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، احمد مسجدجامعی امروز سه‌شنبه ۲۰ اسفند ماه در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورای شهر تهران با بیان اینکه این روزها شهرداری تهران در صف مقدم خدمات رسانی به شهروندان است، گفت: یکی از جاهایی که با شرایط سختی فعال است، سازمان بهشت زهرا (س) است.

وی با بیان اینکه تطهیر جان‌باختگان کرونا بسیار سخت است به گونه‌ای که ممکن است خانواده‌های این افراد نیایند، گفت: با این حال کادر بهشت زهرا (س) شست‌وشو، حمل و خاکسپاری این افراد را انجام می‌دهد و در تمام مراحل همراه با خانواده جان‌باختگان است که جا دارد تشکر ویژه‌ای از این کارکنان بی‌نام و نشان که در حال خدمت پرمشقت هستند و در صف مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، انجام دهیم و شهرداری تهران نیز خدمات ویژه‌ای به این افراد بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه زیارت اهل قبور در روزهای پایانی سال و نوروز همواره توصیه می‌شود و طی این سال‌ها مردم به این امر تشویق می‌شدند، گفت: اما امسال شرایط کاملا متفاوت است و حتی رفتن به بهشت زهرا (س) نیز خیلی امن نیست و حالا مدیریت شهری باید تمهیداتی بیاندیشد تا مردم به زیارت اهل قبور در آغاز سال نو و روزهای پایانی سال نروند.

وی با بیان اینکه باید تمهیداتی همچون بستن راه‌ها در دستور کار قرار گیرد چرا که انجام کارهای فرهنگی تا حدودی دیر است، گفت: از آنجایی که مردم استقبال بیشتری به استفاده از فروشگاه‌های شهروند و میادین میوه و تره‌بار نشان دادند باید اعتبارات بیشتری صرف سالم‌سازی این محیط‌ها کنیم.

کد خبر 491219 برچسب‌ها احمد مسجد جامعی شورای شهر تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: احمد مسجد جامعی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، امروز در کانون پرورش فکری کودکان کرمانشاه همایشی ویژه استان کرمانشاه و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت جوانان این استان برگزار شد.

در این کارگاه مبانی ابتدایی کار در رادیو و اجرا  اموزش داده شد.

کانون ایرانیاران مسئول شناسایی افراد مستعد و عضوگیری از این افراد در باشگاه ایرانیاران آموزشهای لازم به آنان داده می شود تا بتوانند گزارشگران و خبرنگاران فعال در استان کرمانشاه باشند.

در پایان این همایش فرمهایی به شرکت کنندگان داده شد تا درصورت داشتن شرایط اولیه به صورت افتخاری با رادیو همکاری کنند.

دیگر خبرها

  • همایش مشترک رادیو تهران برای پیدا کردن افراد مستعد در کرمانشاه
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل