Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان اصفهان نیز مثل همه استان های دیگر به هیچ وجه پذیرای مسافران نوروزی در این  موقعیت خاص نیست.

ناهید تاج الدین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ضرورت پذیرش مقتضیات برخورد با کرونا گفت: احساس من این است که هنوز برخورد دولت و دستگاه های اجرایی با کرونا برخورد یک بام و دو هواست و سردرگمی خاصی در مواجهه با بحران کرونا شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نمی توان هم برگشت کشور به وضعیت عادی را خواست و هم کرونا را مهار کرد. مهار کرونا تبعاتی دارد که باید دولت آن را بپذیرد. با مدیریت دو گانه وضعیت شیوع کرونا بدتر خواهد شد؛ نمی توان هم ساعت کاری ادارات را به قبل برگرداند و هم کرونا را مهار کرد.

وی افزود: نمی توان هم گردشگری را حفظ کرد و هم کرونا را از بین برد. مبادی ورودی شهرها باید بسته شده تا بدین وسیله زنجیره انتقال شکسته شود. پاک کردن صورت مسئله بحران نمی تواند کرونا را شکست دهد؛ گام اول مبارزه با بحران، پذیرفتن آن و مقتضیاتش است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان اصفهان نیز مثل همه استان های دیگر به هیچ وجه پذیرای مسافران نوروزی در این موقعیت خاص نیست و سلامتی و حفظ جان اصفهانی ها باید برای مدیران در اولویت باشد. در این راستا با همه هتل ها و مهمانپذیرهایی که اقدام به پذیرش مسافران کنند برخورد قاطع شود.

تاج الدین خاطرنشان کرد: شیب ابتلا به ویروس کرونا در اصفهان بسیار تند شده و هرگونه مماشات با بحران و نادیده انگاری آن، تبعات شدیدی برای جان اصفهانی ها دارد که مدیران اصفهانی باید متوجه این مسئله باشند.

کد خبر 414276

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ناهید تاج الدین ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با چهار فوتی و مصدوم خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل ساعت ۰۸:۰۰ امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به پایگاه شهید کریمیان طاهری کاشان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به حادثه دیدن چهار نفر خاطرنشان کرد: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

کد خبر 749428

دیگر خبرها

  • خطرناک‌ ترین استان در بحران فرونشست
  • این استان خطرناک‌ترین استان در بحران فرونشست شناخته شده است
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید