Web Analytics Made Easy - Statcounter

با شیوع ویروس کرونا در کشور بسیاری از مسابقات و اردوهای ورزشی در کشور لغو و یا به زمان دیگری موکول شده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شیوع ویروس کرونا در کشور ورزش را نیز تحت تاثیر قرار داد و بسیاری از مسابقات و اردوهای ورزشی در کشور لغو و یا به زمان دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون گلف در سه ماه آخر سال و به خصوص اسفند ماه بخش قابل توجهی از برنامه‌های مختلف را در تقویم خود قرار داده بود که برنامه‌های مربوط به اسفند ماه به تعویق افتاد.

اردوی تیم ملی وودبال زنان و مردان،  اردوی تیم گلف جوانان در بخش پسران، مسابقات لیگ برتر گلف بانوان، سوپر لیگ گلف مردان، کلاس‌های مربیگری و داوری و دو مجمع استانی از جمله برنامه‌های فدراسیون گلف است که به زمان دیگری موکول شد.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما به برگزاری این رویدادها نیاز داریم و شیوع کرونا تنها آنها را به تعویق انداخت. اجرای همه برنامه‌های باقیمانده از اسفند ماه را به بعد پایان بحران کرونا موکول و آنها را در تقویم سال آینده قرار می‌دهیم.

عزیزی: در مینی‌گلف آسیا و جهان حرف برای گفتن داریمجمشیدی: دوره داوری مینی‌گلف در بهترین شرایط برگزار خواهد شد



انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا گلف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا گلف ویروس کرونا گلف فدراسیون گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!