Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@06:00:07 GMT

سه گزینه مهاجم آلمانی: لیورپول، من‌سیتی، یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۴۸۸

سه گزینه مهاجم آلمانی: لیورپول، من‌سیتی، یونایتد

تیمو ورنر مهاجم آلمانی لایپزیش می‌گوید در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و احتمالا به یکی از تیمهای لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد منتقل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر، مهاجم گلزن باشگاه لایپزیش که چندین باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب او هستند می‌گوید هنوز درباره آینده خود تصمیم نگرفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی ورنر در عین حال از سه باشگاه لیگ برتر انگلیس به عنوان جدی‌ترین نامزدهای جذب او نام برد.

 

 

تیمو ورنر در آستانه دیدار لایپزیش با تاتنهام که امروز سه‌شنبه در لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شود در عین اینکه اعلام کرد آینده او هنوز مشخص نیست و معلوم نیست فصل آینده را در کدام تیم توپ خواهد زد ولی احتمال پیوستنش به یکی از سه باشگاه انگلیسی لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد بیشتر از سایر گزینه‌ها است.

 

ورنر در این باره گفت:" این روزها در فوتبال حرفه‌ای دو گزینه وجود دارد. اولین گزینه بازیکن تیمهایی مثل لیورپول یا منچسترسیتی بودن است. تیمهایی که این روزها خیلی خوب کار می‌کنند و مربیان بزرگی دارند".

 

مهاجم آلمانی در ادامه صحبتهای خود گفت:" ولی سوال این است که آیا یک بازیکن واقعا میخواهد به چنین تیمهایی ملحق شود؟ چون شرایط کار در این تیمها برای تک تک بازیکنان‌شان دشوار است و رقابت در بالاترین سطح جریان دارد. این موضوعی است که هر فوتبالیستی باید به آن فکر کند".

 

 

ورنر در ادامه گفت:" از سوی دیگر تیمهایی هستند که نیاز به تغییرات بزرگ دارند. تیمهایی که گذشته پرافتخاری دارند ولی این روزها در فتح جامهای قهرمانی شانس زیادی ندارند. به عنوان مثال منچستریونایتد یکی از این نوع تیمها است. برای همین من از خود می‌پرسم که آیا دلم می‌خواهد در تیمی که این روزها در مسیر موفقیت قرار دارد بازی کنیم یا در تیمی که قصد دارد با اجرای پروژه‌های جدید بار دیگر به روزهای اوج خود برگردد؟".

 

تیمو ورنر آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیمو ورنر تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند

به نظر می‌رسد ستاره مصری لیورپول این تیم ماندنی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در پی درگیری لفظی که بین محمد صلاح و یورگن کلوپ در جریان تساوی ۲-۲ روز شنبه لیورپول مقابل وستهام در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس رخ داد، شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد، مبنی بر اینکه این باشگاه قصد دارد در پایان فصل جاری ستاره مصری‌اش را بفروشد. در این خصوص گفته شد که باشگاه‌های عربستانی برای به خدمت گرفتن صلاح ۳۱ ساله حاضر هستند حداقل پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی را به لیورپول بدهند و این رقم ممکن است تا ۱۵۰ میلیون پوند هم برسد.

حالا نشریه انگلیسی «اتلتیک» خبر می‌دهد؛ انتظار می‌رود محمد صلاح فصل بعد هم در لیورپول بماند و باشگاه لیورپول در حال برنامه‌ریزی است که حداقل یک فصل دیگر این ستاره مصری را در اختیار داشته باشد، این در حالی است که قراراد فعلی او با لیورپول در پایان فصل آینده منقضی خواهد شد. نشانه‌هایی وجود ندارد که صلاح به دنبال جدایی از این تیم باشد.

محمد صلاح که سابقه بازی در تیم‌های چلسی، فیورنتینا و رُم را در کارنامه حرفه‌ای‌اش است، در سال ۲۰۱۷ به لیورپول پیوست و تاکنون در ۳۴۶ بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار ۲۱۰ گل‌زده و ۸۸ پاس‌گل را از خود بر جای گذاشته است.

او در این مدت به سرخپوشان مرسی‌ساید برای کسب یک قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس، یک قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را برای این تیم به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • مذاکرات میلان با مدیربرنامه سانتیاگو خیمنز