Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سید مالک حسینی در نشست خبری مجازی در مورد فعالیت‌های سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پی شیوع کرونا، گفت: از زمانی که بحث کرونا مطرح شد، بخشنامه‌هایی را در خصوص رعایت حداکثری نظافت به گرمخانه‌ها ابلاغ کردیم و زمانی‌ که کرونا رسما وارد کشور شد وضعیت مراکز را به حالت ویژه تغییر دادیم و پروتکل‌هایی را در مورد ورود افراد کارتن‌خواب به گرمخانه‌ها تدوین کردیم و در همین راستا ایجاد اتاق ایزوله برای همه مراکز در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس پروتکل تدوین شده، علائم اولیه کلیه کارتن خواب‌های ورودی به گرمخانه‌ها چک شده و اگر مورد خاصی داشتند طی هماهنگی با اورژانس نسبت به انتقال آنها اقدام می‌شود. همچنین در پی کنترل شیوع کرونا، تمامی گرمخانه‌ها روزانه سه مرتبه ضدعفونی می‌شوند که این کار در گذشته معمولا روزانه یکبار بوده است. همچنین فاصله تخت‌ها در گرمخانه‌ها را افزایش دادیم و مواد ضدعفونی کننده به صورت مرتب در اختیار کارتن‌خواب‌ها قرار داده می‌شود.

سیدمالک حسینی به فعال شدن یک خط تولید ماسک در یکی از مراکز شهرداری تهران خبر داد و گفت: خوشبختانه خط تولید ماسک در یکی از مراکز ما فعال شده و در حال حاضر به همه مددجویان روزانه یک الی دو ماسک داده می‌شود. تا روز گذشته به دلیل نبود ماسک، نمی‌توانستیم به مددجویان ماسک بدهیم اما حالا با راه‌اندازی خط تولید، روزانه یک الی دو ماسک به مددجویان داده می‌شود. البته علاوه بر افزایش تعداد دفعات ضدعفونی کردن گرمخانه‌ها فاصله تخت‌ها را نیز افزایش دادیم.

کد خبر 491233 برچسب‌ها گرمخانه شهرداری كرونا در ايران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گرمخانه شهرداری كرونا در ايران تهران کارتن خواب گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • امحای ۱۵۳۹ کیلو گرم مواد عذایی غیر بهداشتی در هشترود