Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی از مردم و مجاهدان عرصه سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در شرایط و روزهایی که مردم شریف و فهیم ایران اسلامی و بیش از ۱۰۰ کشور در اقصی نقاط دنیا در معرض ویروس جهانی کرونا و این پدیده زیستی هستند و مدافعان عرصه سلامت در میهن عزیزمان در زمره مجاهدان فی سبیل الله، صبورانه، فداکارانه و ایثارگرانه در مصاف با این بیماری، صحنه‌های شگفت‌انگیز و ماندگاری را خلق کرده‌اند، بر یکایک آنان درود می‌فرستم و حماسه‌های امیدآفرین و افتخار آمیزشان را پاس می‌دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عزم، همت و درایت و جهاد عظیم که پزشکان، پرستاران، کارکنان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بسیجیان و آحاد داوطلبان و هموطنان عزیز، رزمندگان و مجاهدان سنگر نشین آن هستند به توفیق الهی بر چالش‌های ناشی از این بیماری فائق می‌آید و با شکست کرونا و بازگشت وضعیت عادی به کشور، برگ زرینی از شکر و ثنای ملت ایران به درگاه حضرت باری تعالی در تاریخ مردمان این سرزمین به ثبت خواهد رسید.

ملت عظیم‌الشأن ایران استحضار دارند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش فداکار، سپاه سلحشور، نیروی انتظامی دلاور و وزارت دفاع توانمند، از همان لحظات و روزهای آغازین شروع کرونا ویروس در کشور در تعامل و هماهنگی با دستگاه‌ها و مراجع مسئول حوزه بهداشت و سلامت، با صفا، صداقت و شفافیت به گونه جهادی و مقتدر پای به صحنه امداد و خدمت رسانی به مردم و مقابله با این بیماری گذارده‌اند و با بسیج و گسیل ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آزموده شده خود، گام‌های بزرگی برداشته‌اند و هم اکنون بیمارستان‌های ثابت و سیار، نقاهتگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح در سراسر کشور در آمادگی کامل و عملیاتی، مشتاقانه و ایثارگرانه مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند و در کنار سایر نیروهای درمانی و بهداشتی جلوه‌های زیبا، دلنشین و آموزنده‌ای از مسئولیت شناسی و نوع دوستی را رقم زده‌اند.

در این شرایط، موج سواری دشمن در برجسته‌سازی اخبار جعلی برای تشویش افکار عمومی و زایل سازی اعتماد بین مردم و مسولین و ناتوان جلوه دادن نظام مدیریتی کشور برای مقابله با این بیماری که فراتر از ایران به چالشی بین‌المللی از جمله برای سردمداران دشمنی با ایران و ایرانی تبدیل شده است، معنادار و بیانگر عمق کینه ورزی و عصبانیت آنان از عظمت و شرافت این ملت قوی، بیدار و مومن است که به یاری خداوند، برای شیاطین فرجامی جز رسوایی نخواهد داشت.

اینجانب با قدردانی و تشکر صادقانه و متواضعانه از آحاد مجاهدان عرصه سلامت — به ویژه مراکز و نیروهای شریف و مجاهد حوزه امداد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیروهای مسلح و تاکید بر تداوم نقش‌آفرینی‌های فداکارانه و شبانه روزی آنها و درخواست از اقشار مختلف مردم عزیز در تمکین توصیه‌های مراجع معتبر برای جدال با این بیماری و پرهیز از هرگونه هراس و اضطراب، توجه به دریافت اخبار صحیح و روایت‌های درست از رسانه ملی و نیز اهتمام به هوشمندی و هوشیاری و همکاری در راستای ارتقای اقدامات و تسهیل مدیریت مبارزه با این پدیده و مصون سازی کشور در برابر تهدیدات زیستی؛ با تضرع، دعا و مناجات به درگاه خدای سبحان و تمسک به قرآن و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، یاری بخشی برای رفع بیماری و عبور موفق از این آزمون و ابتلای بزرگ و تبدیل بلا به نعمت را از آستان کریم و نعیمش طلب می‌کنیم.

کد خبر 4874593 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 محمدجواد ظریف ایران هندوستان علی شمخانی علی لاریجانی شورای نگهبان پیام تسلیت حسن روحانی وزارت بهداشت مقام معظم رهبری وزارت امور خارجه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان در حاشیه برگزاری نشست این ستاد، از آمادگی کامل استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری پیش از ظهر امروز در حاشیه تشکیل ستاد انتخابات استان اصفهان در آستانه برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های سمیرم و لنجان، گفت: بیست و یکم اردیبهشت ماه مرحله دوم انتخابات در این دو حوزه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این مرحله از انتخابات، فقط افرادی که در مرحله نخست در همین دو حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق اخذ رأی بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به اینکه رقابت در هر حوزه انتخابیه میان دو نفر است، بیان کرد: در حوزه انتخابیه سمیرم رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی و در حوزه انتخابیه لنجان رقابت میان آقایان اکبر پولادی باغبادرانی و حسین رجایی ریزی خواهد بود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد انتخابات امروز، مقدمات اجرای انتخابات در این دو حوزه با حضور فرمانداران شهرستان‌های لنجان و سمیرم رصد و بررسی شد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات مشکلی وجود ندارد و همه مقدمات فراهم است. امیدوارم مردم در این دو حوزه با نشاط و پرشور پای صندوق های اخذ رأی حاضر شوند و نماینده منتخب خود را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخاباتردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنندنتایج فاجعه بار سوناک و محافظه کاران در انتخابات محلی انگلیس

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تبلیغات انتخابات از پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز شده است و تا ساعت 8 صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

استقرار 68 صندوق اخذ رأی در شهرستان سمیرم

فرماندار شهرستان سمیرم نیز گفت: این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات آمادگی کامل را دارد، عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی نیز در آمادگی کامل هستند.

وی ادامه داد: 68 صندوق اخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد بود که 28 صندوق به صورت سیار و 49 صندوق به صورت ثابت هستند.

اصغر هدایت گفت: بالغ بر 3 هزار نفر به صورت مستقیم، غیمستقیم و پشتیبانی در صندوق‌های اخذ رأی این شهرستان حضور خواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از مردم شهرستان سمیرم که حضور پرشوری در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشتند، گفت: دعوت می‌کنم مردم شریف شهرستان در مرحله دوم نیز پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

استقرار 153 شعبه اخذ رأی در شهرستان لنجان

فرماندار لنجان نیز بیان کرد: شهرستان لنجان دارای 153 شعبه اخذ رأی است که 137 شعبه به صورت ثابت و 16 شعبه به صورت سیار در اختیار مردم قرار خواهد داشت.

حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به اینکه عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان لنجان در مجموع افزون بر دوهزار و 700 نفر هستند، ادامه داد: از امروز به مدت سه روز آموزش عوامل اجرایی در سطح شهرستان لنجان در دستور کار قرار دارد و در این خصوص با کمیته آموزش ستاد انتخابات استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است.

وی گفت: تبلیغات توسط نامزدها انجام شده و تنور انتخابات در شهرستان لنجان گرم است و رقابت بسیار نزدیکی میان دو داوطلب وجود دارد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند