Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، قاسم شریفی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده توسط کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان، از پایش انسجام فعالیت‌ها در قالب مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در این استان خبر داد.

وی تصریح کرد: ارزیابی فعالیت‌های ستادهای شهرستانی و کمیته‌های استانی مهم‌ترین وظیفه کمیته بازرسی و ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان به تشکیل تیم منسجم، باتجربه و کارآمد در کمیته بازرسی و ارزیابی اشاره کرد و گفت: تدوین شاخص‌های ارزیابی فعالیت‌ها به تفکیک فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تعیین تیم بازرسی از ادارات کل، توسط دفتر برنامه‌ریزی، سرمایه انسانی و تحول اداری استانداری و انجام پایش های میدانی به‌صورت روزانه و ساماندهی بازرسان حوزه کار و کارشناسان ایمنی و بهداشت برای نظارت بر حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

شریفی بیان کرد: احصای گزارش‌های روزانه ستادهای شهرستانی توسط دفتر امور سیاسی و انتخابات و افزایش دو برابری میزان بازدید اداره کل صنعت معدن تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات نسبت به سایر ایام هم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سامانه ۱۱۱ هر روز از ساعت ۸ تا ۱۰ با حضور کارشناسان حوزه بهداشت و درمان و علوم پزشکی ضمن پاسخ به درخواست‌های تلفنی، به مردم مشاوره می‌دهد.

رئیس کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان افزود: هماهنگی برای نظارت بر بانک‌ها از طریق کمیسیون هماهنگی بانک‌ها صورت گرفته است.

شریفی بیان کرد: هماهنگی برای نظارت و بازرسی میدانی از جایگاه‌های سوخت توسط اداره کل پخش فراورده‌های نفتی و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان موظف به بازدید میدانی از هتل‌ها و مراکز پذیرش مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی‌ شده و بخشی از بازدیدها انجام ‌شده است.

وی افزود: اداره کل پایانه‌های سمنان موظف به بازدید میدانی از همه مجتمع‌های بین‌راهی، ترمینال‌های مسافربری و پایانه‌های حمل بار شده و لازم است گزارش‌ها به‌صورت دوره‌ای در اختیار قرار گیرد. ‌

کد خبر 491222 برچسب‌ها استان سمنان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان كرونا در ايران کمیته بازرسی و ارزیابی استان سمنان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی