Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد چابهار گفت: در دومین جلسه این ستاد که با حضور اعضای ستاد برگزار شد بر اقدامات پیشگیرانه و استمرار آنان تا شکست این ویروس و عادی شدن شرایط فعلی تأکید شد.

به گزارش پول نیوز، حسام‌الدین یوسفی افزود: در این جلسه ۷ مصوبه به تصویب این ستاد رسید که مهم‌ترین آن‌ها شامل: مه پاشی پیکره مسکونی، تجاری، اداری و سایر اماکن برحسب نیاز هر هشت ساعت یک‌بار به مدت سه روز، اطلاع‌رسانی به شهروندان محدوده منطقه آزاد چابهار توسط خودروهای آتش‌نشانی، حراست، مساجد و کانون فرهنگی درخصوص عدم خروج و از منزل به‌جز در موارد ضروری توسط بلندگوهای ثابت و سیار و اعلام شماره تماس، مشاوره به سؤالات شهروندان محدوده منطقه آزاد در خصوص بیماری کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی اضافه کرد: شماره تلفن ۰۵۴۳۵۳۱۲۲۴۴ ستاد مدیریت بحران منطقه آزاد چابهار به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی می‌باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار بحران ویروس کرونا مصوبه منطقه آزاد چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد

به گزارش جماران؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر صهیونیستی تنها بیمارستان دولتی رفح را هدف قرار داده است.

دفتر مذکور در بیانیه‌ای تاکید کرد که ما در مقابل یک فاجعه انسانی حقیقی قرار داریم و از همه دنیا می‌خواهیم جلوی ادامه جنایات صهیونیست‌ها را بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ بیش از 400 کشتار و جنایت را در استان رفح مرتکب شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه بیان کرد که هیچ منطقه امنی در نوار غزه وجود ندارد و منطقه المواصی شرایط اسکان آوارگان فلسطینی را ندارد.

 

دیگر خبرها

  • جلسه بررسی میدانی موضوعات واحدهای اجرایی مدیریت شعب پست بانک استان‌‌های تهران، البرز و قم و سمنان به میزبانی مدیریت شعب شرق تهران
  • برای حفاظت از جنگل‌های ایلام همه پای کار بیایند
  • استفاده از ظرفیت‌های همیاران طبیعت در مدیریت شرایط بحرانی
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • شناسایی ۳۲۰ساختمان در غرب تهران برای پایش تخصصی در بحث ایمنی
  • تدوین دستورالعمل اجرای صحیح طرح نور در دادستانی کل کشور
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر