Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@02:27:05 GMT

راه های پیشگیری از کرونا در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۷۳۷

راه های پیشگیری از کرونا در مراکز فرهنگی منطقه ۱۰

به گزارش خبرگزاری مهر؛ محمد رضا جمای رئیس فرهنگسرای عطار نیشابوری با بیان این مطلب افزود؛ پیرو بخش نامه‌های صادره در راستای مقابله جدی با ویروس منحوس کرونا؛ فرهنگ‌سرای عطار نیشابوری به همراه دیگر مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۰ به منظور رفاه حال شهروندان در ادامه مباحث ترم فصل زمستان برخی از دوره‌های آموزشی خود را به صورت غیرحضوری در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی افزود: نوگلان مهد و پیش‌دبستانی خانه‌های کودک بر اساس سرفصل‌های آموزشی این مراکز طبق روال توسط مربیان خود به صورت غیرحضوری در پیام‌رسان‌های مجازی تحت آموزش و انجام تکالیف قرار می‌گیرند و دوره‌های تقویتی درسی برای مقاطع مختلف تحصیلی توسط مدرسان مربوطه به صورت فایل‌های آموزشی ضبط و در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد. رئیس فرهنگسرای عطار ادامه داد: همچنین کتابخانه‌های فرهنگسرای عطار نیشابوری و هفت چنار از طریق تماس تلفنی اعضا، کتاب‌های در اختیار آنان را تمدید می‌کنند. گفتنی است؛ این اقدام با شعارهای محوری"در خانه می‌مانیم" و "با هم کرونا را شکست می‌دهیم" تا پایان سال و در صورت نیاز، بعد از تعطیلات نوروز نیز برقرار خواهد بود. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه‌ها می‌توانند با شماره تلفن :۵۵۷۱۶۷۷۶ تماس بگیرند. کد خبر 4873895

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا آموزش مجازی شهرداری تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آتش نشانی قوه قضاییه آلودگی هوا روز درختکاری نوروز شبکه آموزش کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • لزوم الصاق پیوست‌های فرهنگی و امنیتی در طرح تفصیلی شهری
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد