Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@09:36:34 GMT

احتمال به تعویق افتادن المپیک به خاطر شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۸۹۰۲

صراط:

مسعود سلطانی فر اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بازی‌های المپیک قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود. این بازی‌ها حدود 15 روز به طول می انجامد و قبل از آن ورزشکاران در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه باید شرکت کنند که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشورها به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیرورزش وجوانان تصریح کرد: امیدواری فدراسیونهای جهانی و IOC این است که در یکی دو ماه آینده شرایط با ثباتی در کشورها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه پیگیری تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار شود.

به گزارش وزارت ورزش سلطانی فر ادامه داد: الان 100 کشور دنیا درگیر ویروس کرونا هستند و کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نفر از مردم مبتلا شده و تعدادی جان خودشان را از دست داده‌اند. ما فکر می کنیم که روند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده و مسابقات در ماه هایی برگزار شود که این ماه ها فاصله زیادی با المپیک نداشته باشد یا حتی ممکن است تقارن پیدا کند.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از 100 کشور ایجاد کرده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو مواجه خواهیم بود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: المپیک شیوع کرونا ویروس کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد

پاری‌سن‌ژرمن در هفته سی‌ویکم لوشامپیونه در خانه به مصاف لواوار رفت اما در پایان این مصاف پرگل و هیجان‌انگیز دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش ایسنا، پاریسی‌ها می‌توانستند با پیروزی مقابل لواوار در فاصله سه هفته تا پایان لیگ یک فرانسه، قهرمانی خود را قطعی کنند اما در نهایت فقط موفق شدند با گل ثانیه آخری از شکست مقابل تیم در منطقه سقوط لواوار فرار کنند.

لواوار در خانه پاری‌سن‌ژرمن تا دقیقه ۷۸ با نتیجه ۳ بر یک از شاگردان انریکه پیش بود اما حکیمی و راموس توانستند مانع از شکست تیمشان شوند و گل راموس در دقیقه ۹۵ به ثمر رسید.

کیلیان ام‌باپه این بازی را هم از روی نیمکت آغاز کرد و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد.

با این تساوی پاری‌سن‌ژرمن ۷۰ امتیازی شد و در صورتی که موناکو ۵۸ امتیازی در بازی یکشنبه شب خود در خانه لیون امتیاز از دست بدهد، فردا شب می‌تواند جشن قهرمانی بگیرد و در غیر اینصورت فقط به یک امتیاز از ۳ بازی باقی‌مانده‌اش در این فصل برای قهرمانی احتیاج دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک