Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:17:06 GMT

سفر به شمال استان سیستان و بلوچستان ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۰۳۵

سفر به شمال استان سیستان و بلوچستان ممنوع است

فرماندار زابل با اشاره به اینکه سفر به شمال استان ممنوع است، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم تا به منطقه سیستان سفر نکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، غلامرضا گنجی اظهار داشت: از مردم عزیزم خواهشمندیم به منظور حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده و همچنین دیگر شهروندان این روز‌ها به طور جدی از مسافرت پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح تب سنجی مسافران در ورودی شهرستان زابل با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و نیروی انتظامی انجام می‌شود، افزود: با تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه سیستان با استقرار تیم بهداشتی در مسیر‌های ورودی شهرستان طرح تب سنجی از مسافران ورودی به زابل اجرا و از ورود موارد مشکوک جلوگیری شده و به مدت ۲۱ روز قرنطینه خواهند شد.

فرماندار زابل با تاکید بر اینکه این طرح تا اطلاع بعدی ادامه دارد، گفت: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن هوشیاری کامل و رعایت نکات ایمنی در پیشگیری از بیماری کرونا از رفت و آمد‌های غیرضروری پرهیز کنند و در منازل خود بمانند.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در زابل از هموطنانعزیز به ویژه شهرستان‌های درگیر با این بیماری انتظار داریم تا اطلاع بعدی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • عملیات موفق دستگیری عوامل جیش‌الظلم در راسک + جزئیات
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در زابل
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان