Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با شناسایی و دستگیری یک محتکر اقلام بهداشتی در شهر زاهدان، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ عدد ماسک فیلتر دار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار محمد قنبری اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا، طرح شناسایی و برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی با جدیت در دستور کار پلیس سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای این طرح مأموران پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان با تلاش شبانه روزی و انجام یکسری اقدامات تخصصی، فردی سود جو را که در منزل خود اقدام به احتکار مقادیری قابل توجه ماسک بهداشتی کرده بود شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضائی در معیت نمایندگان سازمان صمت و اداره تعزیرات حکومتی، در بازرسی از منزل این فرد، تعداد ۲ هزار ۶۵۷ عدد ماسک فیلتر دار احتکار شده را کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری این فرد محتکر و معرفی او به مراجع قضائی تصریح کرد: کارشناسان اداره تعزیرات حکومتی استان، ارزش این ماسک‌های احتکار شده را ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سردار قنبری تأکید کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مبرم مردم به اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده، پلیس استان، با جدیت، طرح شناسایی انبارهای احتکار لوازم بهداشتی را در دستور کار قرار داده و با افرادی که قصدسودجویی، از شیوع این بیماری و شرایط بحرانی به وجود آمده را دارند به شدت برخورد خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ماسک ماسک فیلتر دار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • هوای سیستان بارانی شد + فیلم
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • سیستان بارانی شد