Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سلطانی فر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از یکصد کشور ایجاد کرده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی‌های المپیک ٢٠٢٠ توکیو مواجه خواهیم بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر گفت: بر اساس برنامه ریزی که انجام شده بود ، مسابقات المپیک قرار بود از سوم مردادماه آغاز شود، حدود پانزده روز به طول انجامد و قبل از آن در رشته های مختلف مسابقات انتخابی و کسب سهمیه بایستی برگزار می‌شد که با توجه به شیوع ویروس کرونا، مسابقات انتخابی الان در بسیاری از کشورها به تاخیر افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیرورزش و جوانان تصریح کرد : امیدواری فدراسیونهای جهانی و IOC این است که در یکی دو ماه آینده بتوانند شرایط با ثباتی در کشورها بوجود بیاید که این مسابقات انتخابی و کسب سهمیه برگزار شود تا بازی های المپیک در موعد مقرر برگزار شود.

دکتر سلطانی فر ادامه داد: شرایطی که الان کشورها با آن مواجه هستند و صد کشور دنیا درگیر  ویروس کرونا هستند و خود کشور ژاپن هم کشور درگیری است که بیش از هزار نَفَر از مردم مبتلا شدند و تعدادی جان خودشان را از دست دادند، ما فکر می کنیم که روند برگزاری مسابقات کسب سهمیه که از حالت طبیعی آن خارج شده، بالإجبار در ماه هایی بتواند برگزار شود که این ماه ها خیلی فاصله نداشته باشد یا اصلا تقارن پیدا کند با بازی های المپیک.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: تصور خیلی از دست اندرکاران ورزش این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و آلودگی که در بیش از یکصد کشور ایجاد کرده است، احتمالا با یک تاخیر چند ماهه در برگزاری بازی های المپیک ٢٠٢٠ توکیو مواجه خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: المپیک توکیو سلطانی فر وزارت ورزش بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت را در حالی به پایان رساند که ستاره هلندی تیم توماس توخل با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

بایرن در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا امشب به مصاف آینتراخت رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد. ماتیس دلیخت که در نیمه اول از ناحیه زانو آسیب دیده بود نتوانست از نیمه دوم به بازی ادامه دهد.

مشکل دلیخت جدی به نظر نمی‌رسید اما از ابتدای نیمه دوم با کیم مین جائه تعویض شد و در پایان بازی هم دیده شد که لنگان لنگان ورزشگاه را ترک می‌کند.

این مدافع که زانوی راستش باندپیچی شده بود هنگام ترک ورزشگاه آلیانز آرنا با سوالی از خبرنگاران درمورد وضعیتش برای بازی سه شنبه مواجه شد و اینطور پاسخ داد: "نمی‌دانم، باید ببینیم چه می‌شود."

بایرن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید برود و عدم حضور دی‌لیخت ‌در‌ این بازی برنامه‌های توماس توخل را دستخوش تغییر می‌کند.

سرمربی بایرن در صحبت‌هایش پس از بازی مانند خود دی‌لیخت اعلام کرد که اطلاعات دقیقی ندارد و باید منتظر جواب آزمایشات تکمیلی بماند تا درمورد این بازیکن تصمیم گیری کند.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی