Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی شیوع ویروس کرونا در اغلب استان‌های کشور، گروه‌های جهادی لرستان نیز پابه‌پای مسئولان، نیروهای نظامی و بسیجیان به صورت خودجوش وارد میدان شدند تا با ویروس کرونا مقابله کنند. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، این روزها که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و سایر استان‌ها از جمله لرستان هستیم، کادرهای درمانی در خط مقدم مبارزه با این ویروس جان فشانی‌های زیادی کرده تا مردم سلامتی خود را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و اما در جبهه مقابله و پیشگیری از این ویروس منحوس نیز جوانانی به میدان آمدند تا مردم را از شر این ویروس در امان نگه دارند، جوانانی که شب و روز در تلاش‌اند تا با ضد عفونی و گندزدایی معابر  سلامتی مردم در خطر نیفتد.

تمام معابر کرج ضد عفونی می‌شود / تا ریشه‌کنی کرونا در کنار مردم هستیم + فیلم‌توزیع رایگان4000 لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط بسیجیان ناحیه شهید مطهریاردبیل| بازار از تولید ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده اشباع می‌شود

بار دیگر نام جهادگران و بسیجیانِ بی ریا و بااخلاص انقلاب اسلامی بر سر زبان‌ها  افتاده است. این جهادگران هنوز از بحران سیل پلدختر نفسی چاق نکرده‌ بودند بدون هیچ چشم داشتی درگیر مقابله‌ با ویروس کرونا شد‌ه‌اند و این روزها در خیابان‌های شهر شاهد تلاش‌های مخلصانه‌ و بی‌ریای آن‌ها هستیم. بر همین اساس برای اطلاع از فعالیت این جهادگرانِ پرتلاش پیگیر تلاش‌های آنها از دبیر جمعیت مردمی مبارزه با ویروس کرونا شده‌ایم.

فعالیت گروه‌های جهادی برای پیشگیری از شیوع کرونا

محمد سرلک در گفت‌وگو با خبرنگار تنسیم اظهارداشت: قرارگاه مردمی شهید قاسم سلیمانی استان لرستان  از نهم اسفند ماه در خرم‌آباد تشکیل شد و فعالیت‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا آغاز کرد که تاکنون نیز به صورت جدی این فعالیت‌ها را ادامه داده‌ایم.

 وی افزود: این قرارگاه به عنوان مدافعان جهادی سلامت لرستان در تمام شهرستان‌های استان با حجم نیروی انسانی یک هزار نفری فعالیت خود را در سه بخش تولید، توزیع و ضدعفونی امکان و معابر پیگیری می‌کند که نیروهای مردمی، موکب‌های‌ اربعین، هیئت‌های مذهبی و نیروی‌های آتش به اختیار انقلابی نقش مهمی را در خدمت‌رسانی به مردم در این قرارگاه ایفا می کنند.

دبیر جمعیت مردمی مبارزه با ویروس کرونا در رابطه با فعالیت‌های این قرارگاه عنوان کرد: قرارگاه در بخش تولید با راه‌اندازی مجدد چندین کارخانه‌‌ی تعطیل در حوزه‌ تولید مواد ضدعفونی و فعال نمودن کارگاه‌های خیاطی تولید ماسک، حجم عظیمی از اقلام مورد نیاز برای مقابله با این ویروس را فراهم و از طریق افراد معتمد و معتبر این اقلام را در بین مردم استان توزیع می‌کند‌.

تولید و توزیع اقلام بهداشتی

وی بیان کرد: علاوه بر تولید و توزیع اقلام مورد نیاز، گروه‌های جهادی در سطح شهرستان‌ها به ویژه در محله‌های حاشیه‌ای شهر به ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن از جمله پمپ بنزین‌ها، وسایل نقلیه عمومی(تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی) عابر بانک‌ها و...پرداخته‌اند که این اقدام بی‌شک سهم عظیمی در کنترل این ویروس را ایفا می‌کند‌.

سر لک با بیان اینکه در کنار کمک‌های مردمی خواستار حمایت مسئولان برای مقابله با این بحران فراگیر هستیم گفت: علاوه بر  تجهیزاتی همچون دستگاه‌های سم‌پاش کوله‌ای وماشینی نیازمند تهیه مواد اولیه برای تولید ضدعفونی در کارگاه‌ها هستیم که لازمه‌ی آن حمایت مسئولان دولتی است تا به کمک مردم و خداوند متعال هرچه زودتر به این بحران ملی فائق آییم.

انتهای پیام/645/ی

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی ویروس کرونا ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر