Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم نروژی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند ضمن تمجید از مهاجم پاری‌سن‌ژرمن، تأکید کرد به دنبال کسب عنوان بهترین گلزن بوندس‌‌لیگاست. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارلینگ هالند که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت، ترجیح داد از سالزبورگ اتریش به بوروسیا دورتموند ملحق شود، شروعی طوفانی در این تیم داشته و در 10 بازی 12 گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مهاجم نروژی که در بازی رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هر دو گل تیمش را مقابل پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، در آستانه دیدار برگشت دو تیم که قرار است فردا شب (چهارشنبه) در پارک‌دوپرنس برگزار شود، به نشریه «فرانس فوتبال» گفت: من در بازی رفت دو گل به پاری‌سن‌ژرمن زدم، اما در جریان بازی مرتکب اشتباهات زیادی هم شدم، پس باید بگویم که می‌توانستم عملکرد بهتری را از خودم به نمایش بگذارم.

بازی پاری‌سن‌ژرمن و دورتموند بدون تماشاگر انجام می‌شود

وی همچنین در تمجید از ستاره 21 ساله پاری‌سن‌ژرمن که این فصل 30 گل در تمامی رقابت‌ها برای این تیم به ثمر رسانده، اظهار داشت: امباپه بازیکنی شگفت‌انگیز است. در بازی رفت، اولین باری بود که من مقابل او قرار می‌گرفتم. او بازیکنی فوق‌العاده بااستعداد است. کیلیان بازیکنی خارق‌العاده است. کارهایی که او در این سن و سال انجام داده و رکوردهایی که به ثبت رسانده، دیوانه‌کننده است.

هالند 19 ساله در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من به عنوان یک فوتبالیست عادی به دورتموند آمدم و هنوز هم یک بازیکن عادی هستم. این موضوع هم تغییری نکرده، اما شنیدن تعریف و تمجیدها خوب است و این بدین معناست که کارم را دارم خوب انجام می‌دهم. می‌خواهم بهترین گلزن بوندس‌‌لیگا باشم، اما همیشه به رکوردها فکر نمی‌کنم. من به تیمم فکر می‌کنم و سعی می‌‌کنم بهترین بازی‌هایم را برای دورتموند به نمایش بگذارم.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیلیان امباپه لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن دورتموند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیلیان امباپه لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن دورتموند کیلیان امباپه لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن دورتموند پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله