Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به لغو مسابقات اخیر در قاره آسیا لغو سه تورنمنت کیش برای ما قابل پیش‌بینی بود. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

علی اشرف قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص لغو مسابقات جام فجر، جام باشگاه‌های آسیا و تورنمنت آزاد تکواندو کیش اظهار داشت: این سه رویداد بنا بر بحث اولویت سلامت ورزشکاران و نگرانی فدراسیون جهانی تکواندو، اتحادیه تکواندو آسیا و فدراسیون تکواندو کشورمان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به لغو مسابقات قهرمانی آسیا در لبنان این موضوع قابل پیش‌بینی بود.

وی تصریح کرد: ما آمادگی ذهنی این موضوع را داشتیم و لغو مسابقات برای ما غیر منتظره نبود. همانگونه که فدراسیون تکواندو کلیه مسابقات و ورود به اردوها را کنسل کرده است. تاریخ بعدی این مسابقات نیز با توجه به عادی شدن شرایط ویروس کرونا اعلام خواهد شد و ما با در نظر گرفتن مسابقات المپیک، ویروس کرونا و وضعیت آب و هوایی جزیره کیش اقدام به برگزاری آن خواهیم کرد.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو تصریح کرد: اولویت اول برگزاری ما جزیره کیش است و ما باید وضعیت آب و هوا و گرمای این فصل را نیز در نظر بگیریم و در یک تاریخ خوب و در بهترین زمان ممکن مسابقات را پیشنهاد بدهیم.

قنبری در پاسخ به این سوال که ملی‌پوشان المپیکی روی کسب امتیازات مسابقات کیش حساب کرده بودند و با لغو مسابقات و محدودیت زمانی، احتمال عدم برگزاری این مسابقات وجود خواهد داشت، گفت: البته این اتفاق در سرتاسر دنیا افتاده است و بسیاری از مسابقات اروپایی نیز لغو شده است، اما چون قاره آسیا با این موضوع بیشتر درگیر است مسابقات بیشتری در این قاره تعطیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای ما نیز مهم است که ملی‌پوشان کشورمان از میزبانی این سه رویداد استفاده و 20 امتیاز را کسب کنند، اما شرایط سلامتی در اهمیت بالاتری قرار دارد و باید با رعایت اولویت مسائل در این خصوص تصمیم‌گیری شود. این 20 امتیاز قبل از رویداد المپیکی می‌توانست کمک زیادی به بچه‌ها کند، اما متاسفانه با شرایط پیش آمده در حال حاضر از دست رفته است. امیدوارم هر چه زودتر با بازگشت به شرایط طبیعی، اگر توانسیم مسابقات را برگزار کنیم تا این امتیاز از دست نرود.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو تصریح کرد: نکته این است که در اردیبهشت ماه، ماه مبارک رمضان را نیز در پیش داریم که باعث می‌شود در این ماه نیز نمی‌توانیم مسابقات را برگزار کنیم. در مجموع عوامل زیادی در تعیین تاریخ جدید مسابقات تاثیرگذار خواهد بود و با توجه به جمع‌بندی جمیع جهات برگزاری مسابقات در کیش نیز اولویت نخست ما است.

سه رویداد بین‌المللی تکواندو به میزبانی ایران به تعویق افتاد


انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تکواندو ایران تکواندو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو فدراسیون تکواندو لغو مسابقات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!