Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@23:25:03 GMT

تعویق چند ماهه جام باشگاه‌های والیبال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۷۴۶

تعویق چند ماهه جام باشگاه‌های والیبال آسیا

زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به تعویق افتاد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا قرار بود از ۳۰ فروردین تا ۶ اردیبهشت سال ۹۹ به میزبانی تایلند در شهر ناخون راتچاسیما برگزار ‌شود.


کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرد که به درخواست فدراسیون تایلند، زمان برگزاری این رقابت‌ها به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا در تیم‌ها، مسئولان، تماشاگران و مشکلات سفر تیم‌ها، تغییر کرده و از ۱۰ تا ۱۷ آگوست برابر با ۲۰ تا ۲۷ مرداد ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده ایران در گروه دوم این مسابقات با نماینده کشورهای ویتنام، کره جنوبی و تیم دوم تایلند همگروه است. ۱۵ داور از ۱۴ کشور آسیایی در این رقابت‌ها قضاوت می‌کنند که علیرضا قریب داور بین‌المللی والیبال ایران نیز در بین آن‌ها قرار دارد.


قرار است تیم شهرداری ورامین به عنوان قهرمان سال ۹۷ لیگ برتر ایران، در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا شرکت کند اما بر اساس تاکید فدراسیون جهانی والیبال، حضور این تیم منوط به پرداخت کامل بدهی‌های خود به بازیکنان خارجی سال‌های گذشته است.


پیش از این نیز فدراسیون والیبال تایلند، زمان برگزاری مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان زیر ۱۹ سال آسیا را که قرار بود از ۲۲ تا ۲۵ اسفندماه برگزار شود، به ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (دوم تا ششم مهر ماه ۹۹) تغییر داده بود.


کنفدراسیون والیبال آسیا هنوز درباره تغییر زمان برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که قرار است از ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت سال ۹۹ به میزبانی چین در شهر تیانجین برگزار شود، اعلام نظری نکرده است.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال قهرمانی باشگاه فدراسیون والیبال مسابقات والیبال زمان برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد