Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:05:23 GMT

بایدن در حال چیدن کابینه است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۰۹۸۰۰

بایدن در حال چیدن کابینه است

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالیکه هنوز تکلیف نامزد نهایی حزب دموکرات برای رقابت با «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ مشخص نیست و رقابت همچنان میان «جو بایدن» و «برنی سندرز» برای رسیدن به این مرحله ادامه دارد روزنامه واشنگتن تایمز از آغاز انتخاب افراد کابینه در کمپین انتخاباتی جو بایدن خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه، افراد صاحب نامی همچون جان کری، سوزان رایس، مایکل بلومبرگ، الیزابت وارن، پیت بوتجج و کامالا هریس از جمله نفراتی هستند که در صورت پیروزی بایدن در انتخابات نوامبر، در دولت آتی آمریکا حضور خواهند داشت.

بر اساس گزارش واشنگتن تایمز، افراد انتخاب شده برای پُست‌های کلیدی کابینه جو بایدن به شرح زیر هستند:

سناتور الیزابت وارن برای وزارت خزانه داری یا معاونت رئیس جمهور

جان کری، وزیر خارجه سابق، برای پست وزارت تازه تأسیس نظارت بر تغییرات اقلیمی

سوزان رایس، مشاور اسبق امنیت ملی آمریکا، برای وزارت خارجه

مایکل بلومبرگف شهردار سابق نیویورک، برای تصدی ریاست بانک جهانی

پیت بوتجج، برای نمایندگی آمریکا در سازمان ملل و یا وزارت بازرگانی

در این میان اما انتخاب فرد مناسب برای پست معاونت رئیس جمهور مهمتر بوده و ممکن است گزینه نهایی یکی از افراد صاحب نام آمریکایی-آفریقایی تبار همچون سناتور کامالا هریس باشد.

در این رابطه نام‌هایی همچون سناتور «کوری بوکر»، «دوال پاتریک» فرماندار سابق ماساچوست و «استیسی آبرامز» نیز مطرح هستند.

کد خبر 4874670 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن جان کری کامالا هریس سوزان رایس ایالات متحده آمریکا سوریه ایالات متحده آمریکا ترکیه ادلب عراق رژیم صهیونیستی افغانستان روسیه رجب طیب اردوغان عربستان سعودی قربانیان کرونا طالبان ایران دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۰۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با حمایت همه جانبه از اسرائیل و بدون اشاره به حملات این رژیم به غزه با استفاده از تسلیحات آمریکایی مدعی شد: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه و کمک رسانی به مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دیروز با عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور مصر و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر برای محقق شدن آزادی گروگان‌ها به همراه آتش‌بس فوری در غزه تماس‌ و گفتگو داشتم.

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: ایالات متحده با مصر و قطر برای اجرای کامل مفاد این توافق و انجام تمامی تلاش‌ها برای محقق کردن آزادی گروگان‌ها از دست حماس همکاری خواهد کرد. حماس اکنون تنها مانع بر سر راه آتش‌بس فوری و امداد رسانی به غیرنظامیان در غزه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری