Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@12:54:19 GMT

کرایه تاکسی 11 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۰۸۷

به گزارش فارس، در ادامه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران نوبت به بررسی لایحه دو فوریتی مربوط به افزایش قیمت 11 درصدی کرایه تاکسی ها رسید.

قنادان درخصوص‌ افزایش نرخ کرایه تاکسی ها گفت: در مصوبه قانونی مربوط به سال قبل آمده بود که تاکسیرانی اجازه افزایش قیمت کرایه را ندارد در شرایطی که نرخ پایه حامل های مرزی افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود بعد از گران شدن قیمت بنزین و سهمیه بندی ما افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشتیم زیرا اعتقادمان این بود که سهمیه به تاکسیرانان داده شده است.

قنادان گفت: البته خوب است به این نکته توجه کنید که سهمیه داده شده برای جبران کم شدن قدرت سوختگیری بوده است و نرخ قیمت بنزین هزار تومانی با پنجاه درصد افزایش به ۱۵۰۰ تومان رسیده است.

وی تصریح کرد حق تاکسیرانان در این مدت ضایع شده است و من تقاضا دارم که شورای شهر تهران با افزایش 11  درصدی قیمت کرایه تاکسی تا پایان سال موافقت کنند.

حسن رسولی در واکنش به این لایحه گفت: تنها نه روز از سال مانده است و افزایش11  درصدی قیمت برای این مدت فایده ای ندارد بهتر است به یکباره سال بعد قیمتها افزایش پیدا کند.

محسن هاشمی گفت: تاکسیرانی قصدش این است که یازده درصد پیش از پایان سال کرایه ها را افزایش بدهد که سال بعد که افزایش دیگری می آورد بر پایه نرخ افزایش یافته پس از این یازده درصد باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران خطاب به رسولی گفت: تاکسیرانی نمی خواست این موضوع را علنی کند اما شما با این مخالفت و سوالی که مطرح کردید این موضوع را علنی کردید.

سرانجام رای گیری انجام شد و پانزده نفر از اعضای شورای شهر تهران به افزایش قیمت 11 درصدی کرایه تاکسی تا پایان سال رأی مثبت دادند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: کرایه تاکسی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟