Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۸۰ نفر در شهرستان چرام قرنطینه هستند، گفت: هیچ گردشگری در این مقطع به استان ما سفر نکند زیرا در شرایط کنونی امکان پذیرش هیچ گردشگری در استان وجود ندارد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با اشاره به دغدغه‌های مردم در رابطه با بحث غربالگری در ورودی شهرها و پایگاه‌های کنترل تردد، اظهار داشت: این پایگاه‌ها از حدود یک هفته قبل راه‌اندازی شد اما بخشی از تجهیزات و امکانات پایگاه‌ها ناقص بود که باید در سطح ملی تامین می‌شد و تجهیزات سهم استان دیروز  در دانشگاه علوم پزشکی دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هم‌اکنون در همه ورودی‌ها در همه شهرستان‌های استان پایگاه‌های غربالگری داریم، افزود: در یاسوج در سه محور شامل پلیس راه یاسوج-شیراز با مسئولیت سپاه فتح، ورودی از مسیر اصفهان با مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی و ورودی اقلید با  مسئولیت هلال احمر پایگاه‌های غربالگری فعال است.

کلانتری عنوان کرد: اگر دور تا دور استان خندق هم ایجاد کنیم ویروس در شهر ما وجود دارد و باید زنجیره انتقال آن را قطع کنیم که با پیشگیری‌های فرد به فرد امکان‌پذیر است.

وی با تقدیر از کسبه جمعه بازار یاسوج و اصنافی که داوطلبانه اقدام به تعطیلی صنوف خود کردند، گفت: البته برخی صنف‌ها مانند خبازها باید به جد با ملاحظات پیشگیرانه به کارشان ادامه دهند.

تقدیر سرلشکر باقری از مردم و مجاهدان عرصه سلامت کشور در مقابله با ویروس کروناپویش «به عشق تو» برای مبارزه با کرونا در اصفهان؛ در خانه می‌مانیم + تصاویراستاندار هرمزگان: کالاهای بهداشتی مورد نیاز برای پیشگیری از بیماری کرونا در هرمزگان در حال تأمین است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون 9 مورد مثبت مبتلا به کرونا در استان گزارش شده و البته بیماران مشکوک زیادی وجود دارد که هنوز نتایج نمونه‌هایشان اعلام نشده است، ابراز کرد: خانواده‌ها باید اقوام و بستگان ساکن در سایر استان‌ها را توجیه کنند که یا به استان نیایند یا اگر می‌خواهند برگردند قبل از ورود به خانواده‌ها غربالگری صورت گیرد.

کلانتری با بیان اینکه در شهرستان چرام بیش از 80 نفر در قرنطینه هستند، گفت: به نقاط پیک انتقال در زمینه بیماری کرونا نزدیک می‌شویم و روزهای آینده روزهای آسانی نیست.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مسأله در این بخش مشارکت و همکاری مردم است و هر چه از اجتماعات فاصله بگیرند سلامت آنها بهتر تضمین می‌شود، عنوان کرد: هیچ گردشگری در این مقطع به استان ما سفر نکند زیرا در شرایط کنونی امکان پذیرش هیچ گردشگری در استان وجود ندارد و خود واحد‌های اقامتی هم استقبال نمی‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید بخش خصوصی را در زمینه تأمین ژل و ماسک و اقلام موردنیاز فعال کنیم، گفت: باید تلاش کنیم استان ما صاحب آزمایشگاه شود و حالا که دولت و نظام حمایت می‌کند و منابع خوبی هم در اختیار ستاد قرار گرفته باید از این فرصت استفاده کنیم و حتما آزمایشگاه ویروس‌شناسی را در استان راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/543/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد هیچ گردشگری پایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی بویراحمد
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد