Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر نخستین شهیده خدمت با اشاره به آرزوی دختر خود برای شهادت گفت: خوشحالم که ولی ما شهادت این عزیزان را که جانشان را در راه ولایت دادند مورد تأیید ایشان به‌عنوان شهید قرار گرفت.

خان‌علیزاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به موافقت رهبر انقلاب مبنی بر شهید محسوب شدن مجاهدان خدمت اظهار کرد: رهبر انقلاب، امام و ولی ماست که شهادت این عزیزان را که جانشان را در راه ولایت دادند مورد تأیید ایشان به‌عنوان شهید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه همه ما تابع ولایت هستیم، گفت: هرچه ایشان بفرمایند ما تابع ولایتیم و امیدواریم خدا به ما همه توفیق خدمتگزاری به نظام و شهادت در راه سلامت مردم عطا کند.

پدر شهیده خدمت با آرزوی شهادت برای خود افزود: ان‌شاءالله خداوند به همه عزیزانی که جانشان را در راه سلامت قرار دادند با امام حسین (ع) محشور کند.

خانعلی زاده به روحیات و آرزوی شهادت فرزند شهید خود اشاره کرد و گفت: دخترم آرزوی شهادت داشت و به آن رسید و تمام حرکات و سکناتش شهادت گونه بود و این مورد، هم در رفتار و هم در صفحه مجازی منتسب به دخترم کاملاً مشهود بود.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب با پیشنهاد وزیر بهداشت مبنی بر شهید خدمت محسوب شدن کادر پزشکی، پرستاری،‌ بهداشتی و خدماتی که در جبهه خدمت‌رسانی به بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، موافقت کردند.

نرجس خانعلی‌زاده، چهارم اسفند ۱۳۹۸ در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران، با عوارض مشابه ابتلا به ویروس کرونا، در حین رسیدگی به بیماران در محل کار خود از حال رفت و به زمین افتاد.

وی به دلیل عوارض ریوی و تنگی نفس در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان میلاد لاهیجان بستری شد. نرجس خانعلی‌زاده در عصر روز ۶ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان میلاد، لاهیجان درگذشت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید شهادت رهبر انقلاب ولایت آرزوی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم

یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید حجت الاسلام والمسلمین سید محسن روحانی این بود که در زمان خدمت و جهاد هیچگاه به دنبال نام و نان نبود و خدمت خالصانه تنها دغدغه این شهید بود.  توجه به مسایل معنوی و تربیت روح و تقویت دل، از کار‌های اساسی و مورد توجه ایشان بود و سعی می‌کرد تا با زندگی ساده و به دور از تجمل گرایی، پرهیز از لباس‌های متنوع، کم نمودن خواب و خوراک و دل نبستن به امور دنیوی،  خویشتن را مهذّب و نورانی کند.

شهید روحانی پس از سال‌ها رشادت و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در سال ۶۵ در منطقه جزیره مجنون به فیض عظیم شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای قم به خاک سپرده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • فیلم| در آخرین دیدار شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب چه گذشت؟
  • صدایی که چهره خانم معلم را نگران می‌کرد
  • استان گلستان در سوگ شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • حساسیت فوق‌العاده یک مسئول نسبت به بیت‌المال! + فیلم