Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@18:46:02 GMT

خط تولید الکل غیر خوراکی در شوشتر راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۳۹۹

خط تولید الکل غیر خوراکی در شوشتر راه اندازی شد

 به گزارش خبرآنلاین از شوشتر ؛ مدیر عامل کارخانه سیکار در آیین راه اندازی این خط گفت : این خط تولید با ظرفیت پنج هزار بطر در ساعت راه اندازی شده  است .

محمد حسن شفیع زاده افزود : با راه اندازی این خط علاوه بر نیاز استان ، می توانیم در رفع نیاز کشور نیز موثر باشیم .

وی ادامه داد : این خط با هدف تامین نیاز جامعه و با تغییر در خط تولید آب و دوغ ، توانستیم الکل طبی ۷۰ درصد را در این کارخانه تولید کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این خط تولید مجوز های لازم را دریافت کرده و با هماهنگی دانشگاه جندی شاپور اهواز و استانداری خوزستان راه اندازی شده است .

حسین پنبه دانه پور افزود : محصولات این کارخانه تنها از طریق داروخانه توزیع می شود و مجوز آن تا اردیبهششت سال آینده اعتبار دارد .

ویروس کرونا موسوم به کووید – ۱۹ ، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از  یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۴۶

کد خبر 1362958

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • کودکان و نوجوانان کدام کشور رکورددار سوء مصرف الکل هستند؟
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد