Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشان از الزام شهرداری‌های استان اصفهان و خودداری از ایجاد کمپ مسافران نوروزی بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، «سعید ابریشمی‌راد» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شهرداری‌ های استان اصفهان از ایجاد کمپ مسافران نوروزی بر اساس مصوبه ستاد هماهنگی خدمات سفر این استان منع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار کاشان افزود: این مصوبه به همراه سایر تصمیمات ستاد هماهنگی خدمات سفر استان و همچنین کمیته حمل و نقل عمومی بار و مسافر ستاد استانی از سوی استانداری اصفهان به مجموعه‌های مختلف شهرستان از جمله شهرداری کاشان ابلاغ شده است.

 

ابریشمی راد تأکید کرد: بر اساس این ابلاغیه شهرداری‌های استان اصفهان باید از ایجاد هرگونه کمپ مسافران نوروزی خودداری کرده و با کسانی که در طول ایام نوروز در پارک‌ها و پیاده‌روها به برپایی چادر مبادرت می‌ورزند،  برخورد و نسبت به جمع آوری آن اقدام کنند.

 

رئیس خدمات اسکان و رفاه  ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان با بیان اینکه مدارس سطح استان نیز مجاز به پذیرش هیچگونه مسافر نوروزی نیستند تصریح کرد: در طول ایام نوروز تمام دستگاه‌های دولتی، عمومی، شرکت‌های بخش دولتی و خصوصی مجاز به پذیرش مسافران نوروزی،  کارمندان و کارکنان خود در مراکز اقامتی، مهمانسرا، مأمورسراها و زائرسراها نیستند.

 

ابریشمی‌راد به تصمیمات اتخاذ شده در سایر حوزه‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: بر اساس این ابلاغیه که به امضای معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان رسیده، مسافرخانه ها و مهمان پذیرها در سطح استان با توجه به تجهیزات و امکانات موجود مجاز به پذیرش مسافر نیستند.

 

به گفته وی، اتحادیه مشاوران املاک و خانه‌های مسافر و خوابگاه‌داران خصوصی مجاز به اجاره واحدهای مسکونی سطح شهرهای استان نبوده و با هر اقدامی که از سوی اشخاص حقیقی بعمل آید برخورد صورت می‌گیرد.

 

شهردار کاشان یادآور شد: همچنین موسسات و مراکز آموزش عالی، دانشگاه‌ها و زیرمجموعه‌های وابسته باید نسبت به تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی در ایام نوروز اقدام و از پذیرش دانشجویان و یا مسافران خودداری نمایند.

 

وی به بند دیگر صورتجلسه ابلاغ شده اشاره و بیان کرد: بر این اساس تمام روستاهای هدف گردشگری و مراکز بوم‌گردی به پذیرش مسافران و گردشگران در مکان های خود مجاز نخواهند بود.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمپ نوروزی نوروز شهردار کاشان کاشان ستاد هماهنگی خدمات سفر کمپ مسافران نوروزی استان اصفهان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، اولین جلسۀ شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان در بیمه سرمد شعبۀ این استان برگزار شد.

در این جلسه، که 29 فروردین‌ماه و با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برنامۀ عملیاتی شورا در سال جدید تبیین و راهکارهای تحقق برنامه توسط اعضا بررسی شد. همچنین بر مشارکت، همدلی و همسویی شرکت‌های بیمه به‌عنوان مهم‌ترین ابزار تحقق برنامه‌های تدوین‌شده تأکید شد.

به‌جهت ضرورت تسریع در ارائۀ پاسخ به گزارشات مورد درخواست نهادهای ناظر همچون سازمان امور اقتصادی و دارایی و استانداری، در مورد همکاری شرکت‌های بیمه در ارائۀ آمار و اطلاعات موردنظر بحث و تبادل نظر شد تا پاسخ مکاتبات در سریع‌ترین زمان ممکن جمع‌آوری و ارسال گردد.

لزوم اتخاذ رویه‌های یکسان در مناقصات بیمه‌ای استان از دیگر موارد موردبحث شورا بود، همچنین در این جلسه بررسی ساختارهای تشکیل کمیتۀ فنی و مناقصات در دستور کار قرار گرفت.

از دیگر موارد موردبحث در این جلسه، برنامه‌ریزی جهت برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی برای خانوادۀ همکاران صنعت بیمه و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین کارمندان شعب استان اصفهان بود.

در پایان جلسه، به‌جهت استفاده‌ از‌ ظرفیت‌های شبکۀ فروش استان و همچنین رسیدگی به درخواست‌های صنفی و مشکلات ایشان، بر تشکیل جلسات هیئت‌رئیسۀ شورا به‌صورت فصلی با مسئولین انجمن صنفی نمایندگان تأکید شد.

دیگر خبرها

  • ۳۸۰۰ نفر به بدنه آموزش و پرورش ابتدایی استان اصفهان وارد می‌شوند
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است