Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@15:23:29 GMT

تندیس ایثارگری کادر درمانی در تهران ساخته شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۵۸۵

تندیس ایثارگری کادر درمانی در تهران ساخته شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری با همکاری مجسمه‌سازها تندیسی در خور ایثارگری کادر درمانی طراحی و پس از ساخت در یکی از مکان‌های عمومی و‌ پرتردد نصب کند تا یاد فداکاری آنها در بحران ویروس کرونا همیشه گرامی داشته شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا زهرا صدراعظم نوری در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از جامعه پزشکی و همچنین کادر درمانی در مدت بحران ویروس کرونا اظهار کرد: این افراد با حضور در مراکز درمانی با از خودگذشتگی و تلاش‌های مجدانه به نجات جان شهروندان تهرانی پرداخته و ایثار كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه مردم قدردان رشادت‌های این عزیزان هستند و شهرداری هم باید این قدردانی را در قالب ساخت یک المان و در راستای پاسداشت و تقدیر از مجاهدت و تلاش آنان پاس بدارد.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شهرداری باید با همکاری هنرمندان و مجسمه‌سازها تندیسی در خور این ایثارگری طراحی و پس از ساخت در یکی از مکان‌های عمومی و‌ پرتردد نصب کند تا یاد فداکاری آنها همیشه گرامی داشته شود.

صدراعظم نوری با اشاره به این‌که در همین ایام عزیزان ما در خدمات شهری و حوزه مدیریت شهری هم اقدامات ویژه‌ای انجام دادند نیز افزود: این عزیزان با رشادت اقدام به جمع‌آوری پسماندها کرده و تهران را تمیز می‌کنند و در خط مقدم این اقدام قرار دارند که باید از آنها هم تشکر کرد.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران زهرا صدراعظم نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت

عضو شورای شهر کرج گفت: یکی از کارهای مهمی که شورای شهر کرج انجام داد، واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بود که شورای شهر با واقعی‌کردن این بها توانست هم به بودجه شهرداری کمک بسیاری نماید و هم این‌که نقش عمده‌ای در کاهش فساد در مدیریت شهری داشت. - اخبار استانها -

علی قاسمپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن اعلام این مطلب افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که شورای شهر ششم در سه سال گذشته جلوگیری از جذب نیروی جدید در شهرداری کرج بود.

 وی افزود: این شورا تنها در یک مورد مصوبه جذب نیرو داشته که آن هم در حوزه تأمین راننده برای اتوبوسرانی و سازمان آرامستان‌ها بوده و مصوبه دیگری برای افزایش نداشته است. در مقابل در راستای کاهش هزینه‌های جاری شهرداری در مقابل هم تعدادی از نیروهای شاغل شهرداری بازنشسته شدند.

عضو شورای شهر کرج یکی دیگر از مهمترین اقدامات شورای ششم را واقعی کردن بهای خدمات ساخت و ساز در کرج دانسته و گفت: یکی دیگر از کارهای مهم دیگری که این شورا انجام داده است، واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بود که شورای شهر با واقعی کردن این بها توانست هم به بودجه شهرداری کمک بسیاری نماید و هم این که نقش عمده‌ای در کاهش فساد در مدیریت شهری داشت.

گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟ منتخبین شوراهای مراکز شهرستان‌های استان البرز اعلام شد+اسامی

وی ادامه داد: واقعی کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در شهر بسیار سخت و دشوار بود و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفتیم، چرا که از یکسو احتمال فشار اقتصادی بر برخی از خانواده‌ها بود و از سوی دیگر برخی از کاسبان پایین بودن بهای خدمات اجازه واقعی‌شدن را نمی‌دادند.

قاسمپور افزود: اما به دلیل اینکه پایه افزایش بودجه و افزایش اقدامات عمرانی در شهر از همین جا شروع می شود، لذا شورای ششم با همه مشکلاتش این کار را انجام داد و اکنون آورده‌های بسیاری برای شهر و شهروندان داشته و دارد.

رئیس سابق شورای شهر کرج در پایان گفت: اگر بخواهیم نمره ای به شورای شهر کرج بدهیم، نمره قبولی است اما انتظار بیشتری از اعضای جوان متخصص شورای ششم وجود دارد که مسلما هنوز این اتفاق نیفتاده و لازم است که در باقیمانده عمر شورای ششم که فرصت خدمت است بتوانیم خدمات‌مان را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • واقعی‌کردن بهای خدمات ساخت‌وساز در کرج آثار مثبتی داشت
  • ایجاد ۳۰هزار پارک حاشیه‌ای در مناطق یک، ۴ و ۵ | ۱۰ پارکینگ جدید در تهران ساخته می‌شود
  • کاشت ساختمان در پارک‌های تهران؛ ممنوع یا مجاز؟
  • بسته‌های تشویقی شهرداری جهت رغبت در نوسازی بافت‌های فرسوده!
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است