Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهادی،از ضدعفونی شدن هرشب محلات حا شیه‌ای سنندج به منظور پیشگیری از ویروس کرونا خبرداد.

اسعد فرهادی مدیر پدافند غیرعامل و بحران شهرداری سنندج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در سنندج،اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هر شب محلات حاشیه شهر سنندج ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا هر شب این محلات و معابر حاشیه شهر سنندج  با 8 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

 

مدیر پدافند غیرعامل وبحران شهرداری سنندج اذعان کرد: این شهرداری بعنوان متولی بلوک شماره یک هر شب عملیات ضد عفونی و گندزدایی محلاتی نظیر اسلام آباد، قلعه چهارلان، سرتپوله، پیر محمد، تپه بهار مست، شهرک صنعتی جوشکاران، مولوی، فرجه، عباس‌آباد،گلشن، کانی‌کوزله، چهار باغ، تایله، شهرک بعثت، تربیت معلم و ناحیه منفصل ننله را انجام می دهند.

 

وی افزود: همچنین علاوه برگندزدایی و ضدعفونی کردن معابر ومحلات حاشیه‌ای سطح شهر هر روز و بصورت مستمر عملیات ضدعفونی ناوگان اتوبوس‌رانی، سرویس‌های بهداشتی، پایانه‌های مسافربری، بازارهای سرپوشیده، بازارچه تاناکورا، جایگاه‌های عرصه سوخت و پاساژ ها را انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: عملیات ضد عفونی و گندزدایی هرشب بجز ایام بارانی از ساعت 24 لغایت 6 صبح انجام می‌شود از شهروندان عزیز سنندجی در خواست داریم از ترددهای غیر ضروری در سطح معابر و محلات در این ایام خودداری کنند.

 

پایان پیام/181

منبع: شبستان

کلیدواژه: محلات حاشیه ای ضدعفونی سنندج ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بیل گردانی نیم ور محلات

دریافت 15 MB کد خبر 6089707

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیین بیل گردانی نیم ور محلات
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد