Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@11:06:34 GMT

چند نفر در مرحله دوم طرح ملی مسکن ثبت نام کردند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۰۷۰۴

چند نفر در مرحله دوم طرح ملی مسکن ثبت نام کردند؟

به گزارش اکوفارس، ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن از۱۷ اسفند ماه در پنج استانِ آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان و البرز آغاز شد و تا ۱۲ شب روز یکشنبه ۱۸ اسفند ادامه یافت و به دلیل شیوع ویروس کرونا متقاضیان ثبت نام طرح اقدام ملی می توانستند بدون مراجعه به کافی نت ها و در منزل خود با تلفن همراه و یا رایانه های شخصی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی قرعه‌کشی منتخبان مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در مراسمی با حضور مراجع نظارتی و خبرنگاران انجام می‌شود.

پروانه اصلانی مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام ثبت نام ۱۴ هزار و ۶۳۳ متقاضی در مرحله دوم طرح ملی مسکن ۱۷ استان کشور اظهار کرد: در استان کرمانشاه ۲۲۲۸، در استان زنجان ۲۱۷۵، در استان کردستان ۱۳۲۹، در استان همدان ۱۲۲۸، در استان لرستان۱۲۲۵، در استان یزد ۱۱۸۳، در استان هرمزگان ۱۰۳۱، در استان ایلام ۹۲۵، در استان چهارمحال وبختیاری ۹۲۵ نفر تا ساعت ۱۸ دیروز  در طرح ملی مسکن  ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: همچنین در استان قزوین ۴۵۱، در استان کرمان ۴۱۴، در استان خراسان جنوبی ۴۰۱، در استان مازندران ۴۰۱، در استان گلستان ۲۶۹، در استان گیلان ۲۵۴، در استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۲۴، در استان خراسان شمالی ۷۰ نفر طبق آخرین آمار ثبت نام کردند.

وی یادآور شد: متقاضیان واجد شرایط می توانند تا ساعت ۲۴ امروز ۲۰ اسفند به نشانی tem.mrud.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: طرح ملی مسکن مرحله دوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • اسفند ماه «مرغ حذفی» بیشترین افزایش قیمت را داشت
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد