Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، تمامی سپهرکارت‌های این بانک که در اسفندماه سال جاری و فروردین سال ٩٩ تاریخ انقضای آنها به پایان می‌رسد، بدون نیاز به حضور مشتری در شعب بانک، به ترتیب تا پایان خرداد و پایان تیر ٩٩ تمدید می‌شود.

سپهرکارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها  ١٢/٩٨ بوده به صورت خودکار به ٠٣/٩٩ تبدیل خواهند شد و کارت‌هایی که تاریخ انقضای درج شده بر روی آنها ٠١/٩٩ بوده به ٠٤/٩٩ تغییر خواهد یافت و دارندگان این کارت‌ها می‌توانند برای استفاده از آنها و انجام تراکنش‌های اینترنتی، تاریخ تمدید شده را در درگاه‌های اینترنتی درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ٥٤ میلیون حساب سپهری، ٤٥ میلیون مشتری و بیش از ٢٢ میلیون سپهرکارت فعال سهم بزرگی در بازار پول و اقتصاد کشور دارد که با استفاده از زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک و اپلیکیشن‌های موبایلی و درگاه‌های مختلف اینترنتی، شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات غیرحضوری مشتریان و هموطنان فراهم کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارت بانکی بانک صادرات بانک صادرات ایران سپهر کارت تاریخ انقضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نجمه سازنچیان آخرین نماینده ایران در رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا بود که در اسلحه سابر زنان با حریفان خود رقابت کرد.
 
رقابت‌های این اسلحه با حضور ۱۰ شمشیرباز برگزار شد. سازنچیان مرحله مقدماتی را بدون باخت و با ۴ پیروزی به پایان رساند و وارد جمع ۸ بازیکن برتر شد.او در این مرحله با «ورونیکا واسیلوا» از استرالیا دیدار کرد و با نتیجه ۱۵ به ۱۱ باخت.

با برگزاری دیدار‌های اسلحه سابر زنان و انجام دیدار‌های نجمه سازنچیان در این اسلحه، پرونده نمایندگان ایران در مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا بسته شد.  

در چارچوب این مسابقات امروز ریحانه رضایی در اسلحه اپه از مرحله مقدماتی صعود کرد اما در مرحله یک هشتم نهایی باخت و با کسب جایگاه نهم در میان ۱۶ شمشیرباز به کار خود پایان داد. در اسلحه فلوره هم علی امینی هم با ۲ برد، ۴ باخت و عدم صعود از مرحله مقدماتی به کار خود  پایان داد. جایگاه چهاردهم در میان ۱۶ شمشیرباز شرکت کننده در رده بندی نهایی در اختیار امینی قرار گرفت.
 
همچنین روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد، اما به جایگاه سوم مشترک دست یافت. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد. او در میان ۱۴ شرکت کننده در رقابت‌های اسلحه فلوره در جایگاه ۱۲ ایستاد.  

بدین ترتیب شمشیربازی ایران با سهمیه تیمی که توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان به دست آورده است در بازی‌های المپیک پاریس شرکت خواهد کرد. این سهمیه تنها سهمیه تیمی است که تا به امروز ورزش ایران برای المپیک به دست آورده است. به واسطه این سهمیه شمشیربازی ایران در بخش انفرادی هم ۳ نماینده خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح