Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با تعویق لیگ، مصدومان استقلال به ادامه بازی‌های این تیم می‌رسند غیر از دو بازیکن که فصل را از دست داده‌اند. تاریخ انتشار: 13:59 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۱۰۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تعویق بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران به سود استقلال هم بود، زیرا اکثر مصدومان این تیم به ادامه بازی‌های باقی مانده از لیگ می‌رسند و توانایی همراهی تیم در ۹ دیدار دیگر در لیگ برتر، بازی‌های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع شامل محسن کریمی و داریوش شجاعیان نمی‌شود و این دو بازیکن باید خود را برای فصل آینده آماده کنند.

شرایط فرشید اسماعیلی و محمد بلبلی همین الان هم خوب است، ولی سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته و سایر بازیکنان مصدوم هم قطعا تا ۱۴ فروردین به ادامه بازی‌ها می‌رسند. عارف غلامی هم شرایط بهتری دارد و مقابل گل‌گهر سیرجان چند دقیقه به میدان رفت هر چند نتوانست مانع از شکست تیمش در آن بازی شود.

گفتنی است؛ در لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه استقلال بازیکن مصدوم نداشت و آبی‌پوشان طی هفته‌های گذشته از این بابت لطمه نسبتا سنگینی دیدند.

بیشتر بخوانید: به مناسبت روز پدر؛ زنده‌یاد پورحیدری: نام استقلال را من و عنایت آتشی انتخاب کردیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال دیاباته فرشید اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!

به گزارش "ورزش سه"، فلیک پس از درخشش در بایرن و کسب شش‌گانه با این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد اما نتایج ضعیفی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دست آورد باعث شد که مدیران فدراسیون فوتبال این کشور با او قطع همکاری کنند.

این مربی آلمانی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیم دیگری را بر عهده نگرفته و در چند ماه اخیر بارها و بارها نامش در کنار نام باشگاه بارسلونا به گوش رسیده بود اما در نهایت ژاوی تصمیم گرفت که به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد و حضور او در فوتبال اسپانیا منتفی شد.

تصمیم مدیران بایرن مونیخ برای قطع همکاری با توماس توخل در پایان فصل باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به نیمکت این تیم به گوش برسد و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه هم علاقه زیادی به همکاری دوباره با این مربی آلمانی دارند.

اما حالا اسکای اسپورت خبر داده است که فلیک با وجود اینکه فرصت بازگشت به بایرن را دارد اما این تیم در حال حاضر در گزینه‌های او قرار ندارد و این مربی به صورت جدی به دنبال این است که بتواند مربیگری در خارج از کشور آلمان را هم تجربه کند و در حال حاضر پیشنهاد دیگری از تیم‌های آلمانی را قبول نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • بازگشت روباه بدجنس به لیگ برتر
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس