Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-07@10:38:45 GMT

آموزش مجازی بر کل سیستم آموزشی کشور تأثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۱۱۶

آموزش مجازی بر کل سیستم آموزشی کشور تأثیرگذار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: «تجربه آموزش غیرحضوری (مجازی) در آینده بر کل سیستم آموزشی تأثیرگذار خواهد بود.»

ابراهیم چیرانی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا  با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در حوزه آموزش مجازی با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: «در این راستا به جمع‌آوری سه نوع فایل (استاد، دانشجو و کلاس) از 23 واحد، مرکز دانشگاهی و سمای استان گیلان پرداختیم و با همکاران فناوری در واحدهای دانشگاهی استان گیلان به عنوان پشتیبان و تهیه فایل اسامی افراد پشتیبان هماهنگی‌های لازم را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی، آپلودکردن فایل‌ در سایت مربوط به واحد الکترونیک، همکاری واحد الکترونیک حتی خارج از ساعت کاری در راستای رفع نقص فایل‌های ارسالی، تست فنی و آموزش افراد پشتیبان توسط واحد الکترونیک و آماده‌سازی و اطلاع‌رسانی برای برگزاری کلاس‌ها را از دیگر اقدامات واحد رشت در این راستا برشمرد.

تأثیر آموزش مجازی بر سیستم آموزشی کشور

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در پاسخ به این پرسش که از چه امکانات و تسهیلات آموزشی برای آموزش  مجازی در بخش تئوری و فیزیکی برخوردار هستید؟ به آنا گفت: «امکانات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات مناسب  و اکنون تمرکز ما بیشتر در استفاده صحیح از این امکانات متمرکز است.»

چیرانی درباره تأثیر آموزش مجازی بر سیستم آموزشی کشور به‌خصوص دانشجویان بیان کرد: «در مدیریت سازمان‌ها باید بر مبنای وضعیت و موقعیت تصمیم‌های صحیح اتخاذ شود. با شیوع ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی برای تداوم فعالیت آموزشی بر مبنای وضعیت کنونی تصمیم به ارائه آموزش در فضای مجازی در کنار سایر شیوه‌های ارائه خدمات گرفت که این تجربه برای طراحی کل سیستم آموزشی در آینده تأثیرگذار خواهد بود.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان سیستم آموزشی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی سیستم آموزشی آموزش مجازی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ضیافت استادان این دانشگاه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد برگزار شد، گفت: تردیدی نیست که در زمان حاضر استادان دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد در حال حاضر بیش از ۴۰۰ استاد هیئت علمی و حق‌التدریس و دستیار آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همکاری شایسته دارند که این موجب مباهات ماست و به خوبی به نقشه ارزنده استادان واقف هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: این دانشگاه با قدمتی ۴۰ ساله تاکنون بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته متعهد و متخصص را به جامعه معرفی کرده که هرکدام از آنها به نوعی وفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند.

عرب‌زاده متذکر شد: امسال برنامه‌های بسیار متنوع علمی، فرهنگی و آموزشی را در دستورکار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • حضور فعال دانشگاه آزاد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • حضور فعال دانشگاه آزاد نجف‌آباد در نمایشگاه بین‌المللی آموزش و پرورش
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم