Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@05:06:04 GMT

ابتلای ۴ نظامی تروریست آمریکایی به کرونا در دوبی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۲۸۹

به گزارش فارس، نظامیان تروریست ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا از انتشار ویروس کرونا و احتمال ابتلای به آن دچار وحشت و نگرانی شده و تعدادی از آنها درخواست بازگشت به آمریکا را کرده اند.

در همین رابطه یک مقام مطلع با بیان این خبر گفت: تعدادی از نیروهای تروریست آمریکایی مستقر در پایگاه الظفره امارات متحده عربی، تحت آزمایش پزشکی قرار گرفته اند که ابتلای ۴ نفر از آنها به ویروس کرونا تایید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نظامیان نزد فرماندهان خود اعتراف کرده اند که به صورت مکرر برای گردش به کلوب های شهر دوبی مراجعه کرده و با زنان ارتباط داشته اند.

بنابر اعلام این مقام مطلع، متعاقب این وضعیت فرماندهی نظامیان آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) با ابلاغ دستوری خواستار حفظ محرمانگی موضوع ابتلای نظامیان آمریکایی به کرونا شده و تاکید کرده است: کارکنان و نیروهای ارتش آمریکا در عربستان، امارات و دیگر پایگاه های منطقه تحت آزمایش پزشکی قرار گیرند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا تلاش می کند تا محوریت را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست بگیرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه مانند آکواس در تلاش هستند تا نظام امنیتی در منطقه را به نظامی با محوریت آمریکا تبدیل کنند.

وزیر دفاع روسیه، در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای، هشدار داد: در مورد این منطقه نیز شاهد تلاش های نظامند برای اصلاح نظام امنیتی منطقه از «آسه آن» محور به آمریکا محور هستیم. این کار با تقویت ساختارهای نظامی-سیاسی واشنگتن محور مانند آکواس انجام می شود.

کد خبر 6089114

دیگر خبرها

  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ساخت مراحل اولیه اسکله آمریکایی‌ها آغاز شد/ کشتی نظامی آمریکا در ساحل غزه پهلو گرفت
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند