Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از خادمان امامزاده روح‌الله الحسنی (ع) با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» معابر عمومی شهر تهران را ضدعفونی کردند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، هم‌زمان با شیوع کرونا در شهر تهران، جمعی از جوانان و خادمان امامزاده روح‌الله الحسنی (ع) در حوالی میدان امام خمینی (ره) به منظور ریشه‌کن کردن و‌ مهار کرونا به صورت خودجوش اقدام به ضدعفونی معابر، صندلی‌ها، ورودی متروها و همچنین دستگاه‌های خودپرداز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که شبانه با دستگاه‌ها و‌مواد ضدعفونی با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» خیابان‌ها را ضدعفونی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حجر رسولی، مدیر آستان امامزاده روح الله الحسنی (ع) درباره این اقدام‌خودجوش به خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس گفت: پس از ورود کرونا به کشور، برای همراهی عمومی به منظور جلوگیری از شیوع آن، خادمان این آستان اعلام آمادگی کردند تا معابر عمومی را ضدعفونی کنند.وی با بیان اینکه خادمان و جوانان شبانه خیابان‌ها و آنچه که به صورت عمومی استفاده می‌شود ضدعفونی می‌کنند، افزود: امیدواریم با این اقدام ویروس کرونا به زودی مهار شود.

 در ادامه تصاویر و فیلم‌های این فعالیت ارزشمند را مشاهده می‌کنید؛‌

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حج شهر تهران جوانان زیارت کرونا را شکست می دهیم شیوع کرونا ضدعفونی تهران بقاع متبرکه تهران امامزاده روح الله الحسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی در خصوص مطالبه گری پلیس از سازمان‌ها گفت: پلیس مطالبه گر است. پلیس از سازمان استاندارد، وزارت صمت، شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه مطالبه گری می‌کند.

وی افزود: پلیس از وزرات راه، شهرداری در خصوص راه و ایمنی راه‌ها مطالبه گری می‌کند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در خصوص مطالبه گری و رفع نقاط حادثه خیز پلیس ۲۱۲ محل حادثه خیز را مرتفع کرده است که ان‌شاءالله در سال جدید دیگر تصادف منجر به فوت را شاهد نخواهیم بود.

سرهنگ مؤمنی افزود: همچنین ۱۲۸۵ نقطه در شهر تهران با استفاده از نور پردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی گردید تا از وقوع تصادفات جلوگیری شود. و به شهروندان بگوید که در این محل‌ها احتمال تصادف وجود دارد.

وی گفت: در معابر بزرگراهی نیز مطالبه گر بوده‌ایم. در این معابر تغییر مسیر خودروها زیاد اتفاق می‌افتد و علت آن هم این بود که نقص تابلو وجود داشت. به همین خاطر ۲۰۰ تابلوی هدایت مسیر به تابلوها اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: همچنین در ۱۷ محل پهلوگاه اضطراری تعبیه و احداث شد که اگر خدای نکرده در معابر بزرگراهی حادثه‌ای روی داد و وسیله نقلیه‌ای خراب شد این محل‌ها یک معبر امن برای رانندگان و سرنشینان خود روها باشند.

وی افزود: همان گونه که پلیس در بحث آموزش رانندگان که یکی از اضلاع مثلث انسان راه وسیله نقلیه می‌باشد قدم‌های زیادی برداشته و فرهنگ سازی را در دستور کار خود قرار داده است، توقع داریم دیگر سازمان‌ها نیز در این خصوص گام بردارند.

کد خبر 6089487

دیگر خبرها

  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • رفع ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران
  • آغاز ترافیک‌صبحگاهی تهران/افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • سخنرانی رئیس جمهور در امامزاده حسن(ع) تهران
  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند