Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:48:00 GMT

مرکز مراقبت بیماری‌های حاد تنفسی در روانسر فعال است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۴۵۸

مرکز مراقبت بیماری‌های حاد تنفسی در روانسر فعال است

محمدسعید سریری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این مرکز  از ساعت هشت صبح تا ۲۴ شب فعال است و ۱۴ پزشک به صورت کشیک در این مرکز مستقر شده اند.

وی ادامه داد: ۱۰ نیروی بهداشتی و درمانی نیز در این مرکز در حالت آماده باش قرار دارند و انجام وظیفه می نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر اضافه کرد: بیماران دارای علایم بیماری تنفسی مانند تب، لرز، سرفه، سردرد و تنگی نفس می توانند به این مرکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریری افزود: به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای خدمات دهی مطلوب به دیگر بیماران، مرکز مراقبت بیماریهای حاد تنفسی در بیرون از مجموعه درمانگاه  اصلی راه اندازی شده است.

وی گفت: برای جلوگیری از گسترش بیماری، نمونه گیری ها و رادیولوژی بیماران مشکوک در همین مرکز انجام خواهد گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان روانسر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا در این شهرستان گزارش نشده است اظهار کرد: چند مورد مشکوک به بیماری کرونا در این شهرستان شناسایی شد که پس از معاینات اولیه و آزمایشات تکمیلی در بیمارستان گلستان این موارد نیز منفی اعلام شد.

سریری گفت: یکی از پزشکان این با تجربه شهرستان روانسر به عنوان پزشک این بمیاری (فوکال پوینت) معرفی شده و یک دستگاه آمبولانس ایزوله برای حمل بیماران مشکوک به این بیماری در نظر گرفته شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری کرمانشاه قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا روانسر بیماری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا روانسر بیماری ویروس کرونا روانسر بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرشته صادقی نسب بیان کرد: باتوجه به شرایط جوی مناسب جهت ایجاد و گسترش بیماری برگی خصوصا زنگ زرد گندم در مزارع غلات استان لازم است کارشناسان شبکه مراقبت ضمن پایش دقیق مزارع، در صورت مشاهده بیماری سریعا به کشاورزان اطلاع رسانی لازم را درخصوص  کانون کوبی و سمپاشی  مزارع با سموم توصیه شده انجام دهند.

وی تاکید کرد:  با توجه به نقش بیماری‌ها در کاهش عملکرد محصول، عملیات مبارزه  بایستی با نظر کارشناسان شبکه مراقبت و در اسرع وقت انجام گیرد تا علاوه بر اثربخشی مناسب از وارد آمدن خسارت به مزارع جلوگیری کند. 

صادقی نسب افزود:عملیات ردیابی و پایش در مزارع همچنان ادامه دارد و توصیه های مدیریتی لازم توسط کارشناسان به کشاورزان انجام  می گیرد.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی