Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@07:12:32 GMT

استمهال هزینه‌های برق مصرفی تا اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۴۶۶

استمهال هزینه‌های برق مصرفی تا اردیبهشت

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، پس از اینکه هفته گذشته رضا اردکانیان وزیر نیرو در حاشیه افتتاح طرح‌های آب و برق در چند استان به صورت ویدئو کنفرانس اعلام کرد که به شرکتهای توزیع برق و شرکتهای آب و فاضلاب توصیه کرده‌ام که اگر چنانچه مردم با تاخیر در پرداخت بهای آب و برق مواجه می‌شوند، حداکثر همراهی را با مشترکان داشته باشند، برخی از مشترکان برق که اتفاقا بدهی زیادی هم دارند از این فرصت نهایت استفاده را برده و از پرداخت پول برق خود خودداری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برق مناطق نیز با این استناد که باید مهلت هزینه‌های برق مصرفی را تا اردیبهشت ماه بدهند در تماس با برخی مشترکان تجاری که بدهی های زیادی هم دارند از آنها خواستند که برق مصرفی خود را پرداخت کنند.

این تماس ها در اذهان برخی مشترکان این طور برآورد شده که چون وزیر نیرو گفته و توصیه کرده است، پس باید پول برق خود را فعلا پرداخت نکنند، در حالی که این اظهارات وزیر نیرو برای بدهی‌های گذشته نبوده است.

شرکت توانیر نیز دقایقی پیش با ارسال ابلاغیه‌ای خطاب به مدیران عامل شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، مواردی را برای همکاری با مشترکان در خصوص دریافت هزینه برق مصرفی آنان اعلام کرد.

در این ابلاغیه که با امضای محمد حسن متولی زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر ارسال شده، خاطرنشان شده است: با توجه به شرایط به وجود آمده و لزوم ایجاد تسهیلات برای آن دسته از متقاضیان و مشترکان برق که درگیر مسائل جانبی مربوط به کرونا هستند، ترتیبی اتخاذ شود تا ضمن آمادگی و پایداری شبکه برق، اقدامات زیر به عمل آورند.

در این ابلاغیه آمده است که شرکت ها مکلفند نسبت به ارائه خدمات غیرحضوری و فروش و خدمات پس از فروش اقدام و ضمن اطلاع رسانی عمومی، تسهیلات لازم در این زمینه را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

همچنین به آن دسته از مشترکان خانگی و یا سایر مصارف آمپری که در خواست استمهال هزینه های برق مصرفی را دارند، تا پایان اردیبهشت ماه سال 99 مهلت پرداخت داده شود.

در این ابلاغیه اعلام شده است که هزینه انشعاب درخواستی متقاضیان برق در اقساط سه ماهه دریافت شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور محمدرضا راه چمنی اشرف غنی قبوض برق شرکت توانیر استمهال کروناویروس کرونا در ایران قوه قهریه ملک سلمان فاطمه رهبر سیمین دانشور محمدرضا راه چمنی اشرف غنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان گفت: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرام رئیسی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد سراوان پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان سراوان افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند که از این تعداد، پنج هزار و ۸۰۰ نفر دانش‌آموز و ۵۰۰ نفر نیز دانشجو هستند.

وی با بیان اینکه این قشر سالانه از خدمات و مستمری کمیته امداد بهره‌مند می‌شوند، افزود: از جمله خدمات امداد ویژه این قشر می‌توان به پرداخت کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی، مشاوره تحصیلی و دوره‌های آموزش تست‌زنی و آمادگی برای کنکور ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد اشاره کرد.

رئیسی با بیان اینکه ۱۴۰ نفر حامی معلم، حمایت از کودکان نیازمند شهرستان سراوان را برعهده دارند، ابراز کرد: تجلیل از معلمانی که حامی ایتام هستند در روز معلم، یکی از برنامه‌های کمیته امداد شهرستان سراوان خواهد بود.

کد خبر 749443

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه