Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه‌ های دولتی چین می گویند با کاهش شمار قربانیان و مبتلایان به ویروس کرونا از محدودیت های اعمال شده بر شهر ووهان کاسته خواهد شد. تاریخ انتشار: 14:28 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۶۰۷ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ویروس کرونا که برای نخستین بار در شهر «ووهان» در مرکز چین شیوع پیدا کرد با وجود آنکه در سراسر جهان به سرعت در حال گسترش است، اما پس از گذشت چند هفته در چین روند نزولی به خود گرفته و روز به روز از شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس کاسته می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه‌ های دولتی چین روز سه شنبه گزارش دادند تمامی بیمارستان‌های موقتی که در شهر «ووهان»، برای مراقبت و درمان مبتلایان ویروس کرونا بر پا شده بود، تعطیل شدند.

این رسانه‌ ها همچنین می گویند مقام های استان «هوبئی»، در نظر دارند به ساکنان مناطقی که خطر ویروس کرونا در آنها متوسط و یا کم است، اجازه سفر بدهند.         به گزارش رویترز، ساکنان این استان از طریق نرم افزاری که طی هفته‌ های اخیر در اختیار مردم قرار گرفته یک کد نشان سلامت دریافت می‌ کنند.
ساکنانی که این کد سلامت را در تلفن همراه خود به همراه داشته باشند، مجوز سفر و خروج از این شهر را دریافت می‌کنند.

در چین طی شبانه روز گذشته، ۱۹ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا و جان باختن ۱۷ نفر دیگر ثبت شده است.     بیشتر بخوانید:  قرنطینه شدن میلیون ها نفر در ایتالیا  آزمایش ها برای تولید واکسن کرونا موفق می شوند؟  
در حال حاضر شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به ۸۰ هزار و ۷۵۴ و تلفات نیز به ۳۱۳۶ نفر رسیده است.

بیش از ۵۹ هزار نفر از افراد مبتلا به این ویروس در چین نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.      
در همین حال «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین، روز سه شنبه، وارد شهر «ووهان»، مرکز شیوع ویروس کرونا شد.
وی در این سفر اقدام‌ های انجام شده در زمینه مهار شیوع ویروس کرونا را مورد بررسی قرار داده و از کادر و مراکز پزشکی این منطقه بازدید کرد.
این نخستین بار است که پس از شیوع ویروس کرونا، رئیس جمهور چین به «ووهان»، سفر می کند.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • وزارت راه: تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش رشد نقدینگی به تنهایی موجب مهار تورم نخواهد شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد