Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@19:51:57 GMT

کشف 22 هزار ليتر مايع ضد عفوني کننده در آبيک

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۱۷۴۸

کشف 22 هزار ليتر مايع ضد عفوني کننده در آبيک

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از کشف و پلمب کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده در شهرستان "آبیک" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "مهدی حاجیان" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان"آبیک" یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی افرود:  ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر 22 هزار و 418 لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان یادآور شد: همچنین 150 کیسه 15 کیلویی پودر لباسشویی، 14 کیسه 15 کیلویی، پودر کفشویی، 3 هزار و 165 بسته کفشویی 60 عدد مایع ظرفشویی و48 عدد صابون احتکار شده کشف شد.
سردار حاجیان بیان داشت: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، 150 عدد گالن 4 لیتری خالی، 500 عدد در اسفنجی و3 هزار لیبل کشف شد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص 2 متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
وی در پایان از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشف مایع ضد عفونی کارگاه تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی