Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@22:23:38 GMT

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۰۷۱

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل جنوب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و هشتم بهمن ماه امسال طی تماس تلفنی خانم میانسالی با مرکز فرویت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن اموال منزل از قبیل: تلویزیون، سه تخته فرش دستبافت و گوشی موبایل به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال در محدوده بهارن به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن اعلام شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پرونده با موضوع سرقت منزل تشکیل و برای رسیدگی تخصصی با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت، افزود: شاکی با حضور در پایگاه به کارآگاهان گفت: در روز وقوع سرقت ساعت پنج بعدظهر بود که برای خرید از منزل (واقع در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه تک) واحده خارج شدم که پس از گذشت سه ساعت وقتی وارد آپارتمان شدم دیدم درب ورودی تخریب و سارق یا سارقان اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده‌اند.

عزیزخانی افزود: کارآگاهان پس از شنیدن اظهارات شاکی راهی محل سرقت شدند که در تحقیقات اولیه و میدانی، دوربین مداربسته مربوط به یک فروشگاه نزدیک به محل سرقت را به دست آوردند که با پایش تصاویر چهره دو نفر مرد جوان حدوداً ۳۰ ساله به دست آوردند.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان با بررسی تصاویر به دست آمده و انجام اقدامات پلیسی یکی از مظنونان را به هویت جلال ۳۲ ساله دارای سوابق کیفری در زمینه سرقت را شناسایی کنند با انعکاس اطلاعات به دست آمده به بازپرس پرونده دستور دستگیری جلال صادر شد.

عزیزخانی گفت: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات خود مخفیگاه جلال را در محدوده یافت آباد شناسایی کردند و در پنجم اسفند ماه در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه یک دستگاه موبایل کشف و به پایگاه هشتم منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان در شاخه دیگر از تحقیقات خود با بررسی سوابق تلفن همراه کشف شده از مخفیگاه جلال، مشخص شد تلفن همراه مربوط به شاکی است که در تحقیقات صورت گرفته از سارق، ضمن منکر شدن هرگونه سرقتی نهایتاً با ارائه دلایل و مدارک پلیسی لب به اعتراف گشوده که سرقت را به اتفاق همدستش کامران ۲۹ ساله که بچه یک محل هستند انجام داده است، بلافاصله کامران در مخفیگاه خود در دوازدهم اسفند بازداشت و به سرقت با جلال معترف شد، بیانداشت: سارقان در اعترافات خود گفتند: ما با پرسی زنی در محدوده جنوب تهران با شناسایی محل‌های خلوت و آپارتمان‌های فاقد ایمنی لازم (حفاظ – درب ضد سرقت- دزدگیر- دوربین مداربسته) با تخریب در ورودی وارد منزل شده و اقدام به سرقت اموال با ارزش کرده و اموال را به افراد عبوری در محدوده پاسگاه نعمت آباد می‌فروختیم و با پول حاصله مواد تهیه می‌کردیم.

سرهنگ کارآگاه عزیزخانی در پایان گفت: در ادامه تحقیقات صورت گرفته از سارقان به تعداد ۵ فقره سرقت منزل معترف شدند و متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی جهت انجام تحقیقات در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل حوادث و انتظامی پایگاه هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارقان مدرسه در دام پلیس