Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@08:24:57 GMT

محلات حاشیه ای سنندج ضدعفونی وگندزدایی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۱۳۸

محلات حاشیه ای سنندج ضدعفونی وگندزدایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسعد فرهادی اظهار داشت: در راستای اقدامات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سنندج و نواحی منفصل آن به 5 بلوک تقسیم شد.
وی بیان کرد: بر اساس تقسیم بندی صورت گرفته شهرداری سنندج بعنوان متولی ضد عفونی و گند زدایی بلوک شماره یک  تعیین شد.
 مدیر پدافند غیر عامل و بحران شهرداری سنندج گفت: این شهرداری بعنوان متولی بلوک شماره یک هر شب عملیات ضد عفونی و گند زدایی محلاتی نظیر اسلام آباد، قلعه چهار لان، سرتپوله، پیر محمد، تپه بهار مست، شهرک صنعتی جوشکاران، مولوی، فرجه، عباس آباد، گلشن، کانی کوزله، چهار باغ، تایله، شهرک بعثت، تربیت معلم و ناحیه منفصل  ننله را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهادی افزود: هر شب 40 نفر از نیروهای سازمانها و مناطق تابعه شهرداری با 8 دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین عملیات ضد عفونی و گند زدایی محلات حاشیه ای سطح شهر را انجام خواهد داد.
وی تاکید کرد: علاوه بر گند زدایی و ضدعفونی کردن معابر ومحلات حاشیه ای سطح شهر هر روز و بصورت مستمر عملیات ضد عفونی ناوگان اتوبوس رانی، سرویس های بهداشتی، پایانه های مسافربری، بازارهای سرپوشید، بازارچه تاناکورا، جایگاههای عرصه سوخت وپاساژ ها را انجام خواهد داد.
مدیر پدافند غیر عامل و بحران شهرداری سنندج با بیان اینکه عملیات ضد عفونی و گندزدایی هرشب بجز ایام بارانی از ساعت 24 لغایت 6 صبح انجام می شود تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم از تردد های غیر ضروری در سطح معابر و محلات در این ایام خودداری کنید.

46

کد خبر 1362995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان عملیات ضد عفونی ضد عفونی و گند گند زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • پایان عملیات تعمیرات حساس کوره نم زدایی ردیف سوم گازی پالایشگاه دهم
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • آب انبار تاریخی مریم آباد احیا می شود
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز