Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دومین مرحله توزیع بیش از ۱۰هزار لیتر محلول آب ژاول در کهگیلویه صورت گرفت.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان امروز سه شنبه ۲۰ اسفندماه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای هماهنگی های صورت گرفته و به منظور ضد عفونی کردن مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه دومین مرحله تامین بیش از ۱۰هزار لیتر محلول ضدغفونی کننده آب ژاول هفت درصد از کارخانه پتروشیمی کارون ماهشهر عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: این حجم از محلول ضدعفونی کننده آب ژاول صبح امروز و به همت همکاران ستادی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان در اختیار متصدیان مربوطه قرار گرفت تا نسبت به ضد عفونی کردن سطح معابر عمومی، خیابانها، ادارات ونهادها وهمچنین خانوارهای روستایی با نظارت خانه های بهداشت اقدام لازم صورت پذیرد.

به گزارش ایسنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از عموم مردم شهرستان کهگیلویه به جهت همکاری در این امر مهم تقدیر و تشکر و بیان کرد: تقاضای ما از مردم این است که به توضیحات متصدیان بهداشتی توزیع و مصرف این محلول ضد عفونی کننده توجه نموده و بگذارند تا سطح شهرها وروستاها توسط  افراد مرتبط با این امر گندزدایی و ضدعفونی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس كهگيلويه شهرستان کهگیلویه آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد