Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@20:58:44 GMT

کشف بیش از ۲۲ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در آبیک

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۲۱۷۴

کشف بیش از ۲۲ هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در آبیک

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مهدی حاجیان در این باره اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع و انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان آبیک یک باب کارگاه تولید غیرمجاز مواد شوینده در این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افرود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۴۱۸ لیتر مایع ضد عفونی که به صورت غیر مجاز در کارگاه تولید شده بود، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: همچنین ۱۵۰ کیسه ۱۵ کیلویی پودر لباسشویی، ۱۴ کیسه ۱۵ کیلویی، پودر کفشویی، ۳ هزار و ۱۶۵ بسته کفشویی ۶۰ عدد مایع ظرفشویی، ۴۸ عدد صابون احتکار شده کشف شد.

سردار حاجیان بیان داشت: از کارگاه تولید غیر مجاز مواد شوینده، ۱۵۰ عدد گالن ۴ لیتری خالی، ۵۰۰ عدد در اسفنجی و تعداد ۳ هزار لیبل که در این راستا مورد استفاده می‌شد، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست: در راستای مبارزه با سوداگران و محتکران اقلام بهداشتی هرگونه اخبار و اطلاعات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن خودرو دستور کار پلیس فرمانده انتظامی استان کشف بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • دودی که از سیانور خطرناک تر است
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد