Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از استعفای محمدحسن انصاری‌فرد از مدیرعاملی پرسپولیس، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس هم از سمت خود استعفا داد و از جمع سرخپوشان کنار رفت.

 

انصاری‌فرد به دلیل دخالت هیئت مدیره در تصمیمات باشگاه از سمتش استعفا کرده بود. این در حالی است که امروز شایعه استعفای افشین پیروانی هم شنیده شد و یکی از خبرگزاری‌ها هم آن را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبری که بلافاصله از جمع خبرهای امروز خبرگزاری مذکور به طور ناگهانی حذف شد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استعفا اخبار پرسپولیس پرسپولیس افشین پیروانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم

محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه اظهار کرد: کشور‌های جنوب خلیج فارس در حال اصلاح ادراک‌های غلط خود هستند، اما همچنان باقی مانده‌هایی از ادراک غلط وجود دارد و آن، خرید امنیت است. امروز دیگر جهان از قطب‌ها خارج شده است البته به معنای این نیست که کشور‌های قدرتمند دیگر وجود ندارند. بلکه دوگانه وفاداری و حمایت دیگر به شکلی که می‌شناختیم وجود ندارد و این موضوع را دوستان عرب ما در حاشیه جنوبی خلیج فارس خیلی زود فهمیدند.

به گزارش اکوایران، ظریف در ادامه افزود: امروز دوستان ما در جهان عرب این تصور را دارند که می‌توانند امنیت را از اسرائیل بخرند در حالی که اسرائیل در تاریخ تقلبی خود به هیچ کسی رحم نکرده است. این اشتباه شناختی کنار گذاشته نشده است.

وی تصریح کرد: اما اشتباه مشترک بین ما (بیشتر) و عرب‌ها این است که آمریکا به دنبال گسترش حضور خود در منطقه است. در حالی که آمریکا اولویت خود را از خلیج فارس خارج کرده است. یکی از دلایل برجام این بود که آمریکا می‌خواست حضور خود را در منطقه کم کند.

ظریف تاکید کرد: عدم حضور در ترتیبات امنیتی منطقه به معنای عدم شکل‌گیری ترتیبات امنیتی در خلیج فارس نیست. ما با عدم حضور در مذاکرات افغانستان نتوانستیم جلوی طالبان را بگیریم تنها منافع ما حذف شد.

وزیر سابق خارجه اظهار کرد: تصور نکنیم که اگر وارد FATF نشدیم مقررات آن بر ما حاکم نخواهد شد، زیرا امروز همه بانک‌های ما مجبور به رعایت آن هستند، اما با هزینه‌ای ۱۰ برابری.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • داور لیگ برتری استعفا داد