Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون پشتیبانی و رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی تهران به بیان توضیحاتی درباره ارائه خدمات دندان پزشکی و ضرورت تعطیل شدن خدمات غیراورژانسی پرداخت. تاریخ انتشار: 14:36 - 20 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۴۵۸۳

علی یزدانی دندانپزشک و معاون پشتیبانی و رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره چکونگی ارائه خدمات در مطب‌های دندانپزشکی با توجه به شیوع کرونا گفت: در این شرایط حاد هیچ فرقی بین کار پزشک و دندانپزشک وجود ندارد و اگر مریضی درد دارد و یا کار اورژانسی دارد و یا کار نیمه تمام دارد به عنوان مثال دندان تراش داده شده و باید روکش شود را دندانپزشکان در این زمان اورژانسی شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدانی در ادامه گفت: دندانپزشکان کار‌های نیمه تمام را حتما تمام کنند البته نیمه تمام به این معنی که اگر این کار انجام نشود به مریض صدمه وارد می‌شود و اقدام دیگر آن‌ها نیز در حال حاضر که با شیوع کرونا مواجه هستیم انجام کار‌های اورژانسی است.

معاون پشتیبانی و رفاهی و اجتماعی سازمان نظام پزشکی تهران در ادامه گفت: این کار‌های اورژانسی شامل آبسه، درد است که باید صد در صد انجام شود. دندان پزشکان نباید در خانه بنشینند و بگویند که ما مسئولیتی نداریم چرا که آنها نیز هیچ فرقی با کادر پزشکان بیمارستان‌ها ندارند.

وی در ادامه گفت: کار‌های غیر ضروری در مطب‌های خصوصی و دولتی با توجه به این شرایط باید متوقف و تعطیل شود. وقتی با انجام ندادن برخی از کار‌های دندان پزشکی برای بیمار مشکلی پیش نمی‌آیند نباید این کار‌ها در این زمان انجام شود.

بیشتر بخوانید: مدافعان سلامت، شهید خدمت محسوب می‌شوند

یزدانی اضافه کرد: دندانپزشکان با رعایت تمام مسائل بهداشتی کار مریض‌های خود را انجام دهند و به مسئولیت پزشکی خود عمل کنند.

وی در ادامه گفت: من خودم دو هفته پیش به همکاران اعلام کردم که مطب‌ها را تعطیل کنند، ولی این تعطیلی به معنی این نیست که کار‌های ضروری و اورژانسی مردم نیز انجام نشود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا نظام پزشکی دندان پزشکی ادامه گفت مطب ها کار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند

به گزارش جماران؛ امیرحسین بانکی پور در گفت و گویی ویدیویی به رجانیوز گفت: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند.

کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند .

بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم .

الان حداکثر ۱۰ درصد جامعه بی حجاب یا بد پوشش است که با اجرای این قانون به کمتر از یک درصد کاهش پیدا می‌کند، چون بخش زیادی از این‌ها معاند نیستند بلکه جوگیر و... بوده اند.

در این لایحه، وزارت‌های صمت و اقتصاد و شهرداری‌ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.

مالیات‌های محصولات حجاب باید صفر شود و وزارت اقتصاد هم تسهیلات بدهد.

بوستان‌ها را به بوستان‌های اختصاصی بانوان تبدیل کنند.

مجازات تعریف کرده ایم و ضمانت اجرا‌ها بسیار بالاست.

کتاب‌های درسی در تمام مقاطع باید اصلاح شود.

حجم ویدیو: 8.87M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • واکنش جواد نکونام به جنجال پیرمرد سپاهانی
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • فاجعه پنهان نظام پزشکی؛ کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • ببینید | افشای بخشی از لایحه حجاب و عفاف توسط نماینده مجلس: اتصال تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی به فراجا
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • بانکی‌پور: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج