Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۵۴ درصد مطالبات زعفرانکاران هنوز پرداخت نشده است. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از سازمان مرکزی تعاون روستایی، حسین شیرزاد اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی، ۷۲ تن و ۱۱۷ کیلوگرم زعفران از ۱۰۳۶ کشاورز زعفران خریداری شده است.

وی افزود: تاکنون ۳ هزارو ۱۳۶ میلیارد ریال به زعفران کاران پرداخت شده و کل مطالبات زعفران کاران استان‌های خراسان جنوبی و شمالی تسویه حساب شده که این مبلغ معادل ۴۶ درصد کل مطالبات زعفران کاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون وزیر جهاد کشاورزی، درباره آمار مربوط به استان خراسان رضوی با ۹ هزار و ۵۰۲ نفر زعفران کار نیز توضیح داد: دراین استان ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال پرداخت شده که این مبلغ معادل ۴۴ درصد مطالبات زعفران کاران استان است.

به گفته شیرزاد، ۲۲۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون و ۵۹۳ هزار ریال متعلق به استان خراسان جنوبی پرداخت شده است که معادل ۱۰۰ درصد کل مطالبات استان است.

وی ادامه داد: همچنین ۷۳ میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۸۱۱ ریال متعلق به استان خراسان شمالی است که علاوه بر این تاکنون ۱۸ مرکز در استان خراسان رضوی، ۳ مرکز در استان خراسان جنوبی و ۱ مرکز نیز در استان خراسان شمالی ایجاد شده که در مجموع ۲۲ مرکز برای خرید زعفران مشارکت داشته اند.

رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان با تاکید بر حمایت این سازمان از کشاورزان به ویژه زعفران کاران، گفت: در آینده نزدیک کل مطالبات زعفران کاران خراسان رضوی همانند دو استان دیگر نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زعفران کاران خراسان رضوی مطالبات زعفران کاران استان خراسان کل مطالبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • گود مشاهیر جوین میزبان چوخه کاران
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت