Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "سرافراز احمدی" بیان داشت: آقا و خانم جوانی سه روز پیش به کلانتری مراجعه و گفتند در زمینه نظافت منزل شان با یک شرکت خدماتی تماس گرفتند که این شرکت نظافتچی خانمی را برای نظافت خانه شان فرستاد.

وی ادامه داد: براساس شکایت شکات، خانم نظافتچی حدودا ۳۵ ساله برای نظافت به این خانه می‌رود ودر محل صاحبخونه را با آبمیوه مسموم بیهوش و اموال این خانه را به ارزش ۷۰ میلیون تومان سرقت می‌کند و وقتی آقا به خانه می‌رود جسم بیهوش همسرش را کشف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ احمدی تصریح کرد: با توجه به گفته‌های شکات، این خانم به مدت ۴۸ ساعت بیهوش بوده است و بعد از به هوش آمدن به همراه همسرش برای شکایت مراجعه می‌کند که با این تفاسیر تیمی از ماموران عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شدند و برای پیدا کردن سرنخی از این سارق اقدامات اولیه را انجام دادند.

وی افزود: تحقیقات برای دستگیری متهمان پرونده جریان داشت تا اینکه مشخص شد این شرکت صوری است و بالاخره صبح روز گذشته آقایی با شکات تماس می‌گیرد و مدعی می‌شود که فردی یک دستگاه موبایل را برای فروش آورده است و مغازه دار به موضوع مشکوک شده و تعدادی شماره تلفن را پیدا کرده و با یکی از آن‌ها تماس گرفته است.

وی در ادامه اظهار داشت: با مراجعه شاکی به کلانتری، هماهنگی با مقام قضائی صورت گرفت و در حالیکه فرد تماس گیرنده به فروشنده موبایل نصف پول را داده بود تا چند ساعت دیگر در مراجعه بعدی مابقی پول را به او بدهد این فرد هنگام مراجعه به فروشنده دستگیر شد.

سرهنگ احمدی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری صراحتا به جرم خود اعتراف کرد گفت: متهم گفت که به همراه همسر ۳۵ ساله اش تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته و بعد از تماس شکات با شرکت همسرش را برای نظافت به خانه آن‌ها اعزام کرده است؛ بنابراین گزارش، متهمان با شیوه بیهوش کردن صاحبخانه‌ها از آن‌ها سرقت می‌کردند و تلاش ماموران این کلانتری برای دستگیری متهم زن پرونده نیز جریان دارد.

رئیس کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا به شهروندانی که قصد خانه تکانی در ایام باقی مانده تا نوروز را دارند توصیه داشت برای بکار گیری نیروی خدماتی حتما به دفاتر خدماتی مجاز مراجعه کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد