Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که ۳۰ فوتبالیست به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره فراخوانده شده بودند تنها ۹ نفر در این اردو حضور یافتند و مدت زمان اردو نیز ۲ روز زودتر به پایان رسید.

«‌بابک صفری» کاپیتان و دروازه‌بان سابق این تیم در خصوص حضور نیافتن خود در این اردو، در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با نیامدن به اردو قصد اهانت به شخصیت کادر فنی یا مدیران تیم را نداشتیم اما واقعیت این است که آنان توان و تخصص مدیریت تیمی در این سطح را ندارند و ما ترجیح دادیم به جای قرار گرفتن در برنامه آزمون خطای آنان در خانه بمانیم و در اردو حاضر نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه‌بان با انتقاد از تغییرات پیاپی در کادر فنی این تیم عنوان کرد: فوتبال هفت نفره ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی عنوان قهرمانی را کسب کرد. با بازگشت به ایران کادر فنی تغییر کرد و اولین ضربه کادر فنی جدید بی‌برنامگی شدید بود که به از دست دادن مجوز حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ منچستر یا آخرین شانس کسب سهمیه پارالمپیک ریو منجر شد.  

‌صفری گفت: نزدیک پارالمپیک ریو بود و ما شانسی برای حضور در ریو نداشتیم اما به دلایلی، مدیریت تیم‌های ملی تغییر کرد و دوباره «امین‌الله مانی» که در کنار وی قهرمانی بازی‌های آسیایی اینچئون را تجربه کرده بودیم هدایت تیم را به عهده گرفت و با هوشیاری و توان مدیریتی بالای وی، آب رفته را به جوی بازگردانده شد.

‌وی رها کردن تیم به حال خودش را به جای برنامه تمرینی، موجب بروز مشکلاتی از جمله مسائل اخلاقی در بین بازیکنان عنوان کرد و گفت: از اولین بازی و باخت مقابل تیم آمریکا در مسابقات جهانی اسپانیا در سال ۲۰۱۹ اختلافات شدید مدیران تیم با مسوولان برگزاری مسابقات جام جهانی در اسپانیا بالا گرفت و این اختلاف چنان شدت گرفت که در بازی مقابل برزیل که با حضور مدیران رده بالای فدراسیون جهانی و باخت دوم ایران برگزار شد، کار از درگیری لفظی به زد و خورد رسید.

‌وی صمیمیت بیش از حد کادر فنی با برخی بازیکنان که منجر به مداخله آنان در برنامه مربیگری و ترکیب بازیکنان در بازی‌های می‌شد را از عوامل شکست‌های تیم عنوان کرد و گفت: مدیران تیم یکی از دوستان خود را پیش از اعزام تیم به اسپانیا به عنوان مربی در کادر فنی جایگزین مربی اصلی کردند، کسی که کمترین اطلاعاتی از مربیگری نداشت و موضوعاتی این چنینی نتیجه‌ای جز پنجمی تیم نداشت.

وی گفت: این نخستین اردوی آماده‌سازی تیم بود و ما هیچ مشکل شخصی با مدیریت یا کادر فنی نداریم اما از آنجا که مدیریت در مسایل فنی مداخله کرده و شئونات بین المللی را بلد نیست بنابراین ترجیح می دهیم در تیم ملی نباشیم.

‌صفری گفت: تیم ملی متعلق به همه ایرانیها است و از آنجا که نمی‌خواهیم آبروی کشور و خودمان بیش از این در عرصه‌های جهانی برود از بازی در این تیم کناره گیری می‌کنیم مگر آنکه تغییراتی به نفع تیم در مدیریت و کادر فنی ایجاد شود.  افرادی باید مدیریت فوتبال هفت نفره را به عهده داشته باشند که علاوه بر تجربه و اخلاق گرا بودن در زمینه کلاس بندی این رشته متخصص باشند و گرنه به جای موفقیت عزت و آبروی تیم نیز از دست خواهد رفت.

‌وی که ۹ سال تجربه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، ادامه داد: دلیل غیبت من و تمامی غایبان در اردوی تیم فوتبال هفت نفره حضور مدیران فعلی و متعاقب آن کادر فنی است که هیچ سر رشته‌ای در کلاس بندی فوتبال هفت نفره ندارند و درست جایی از بازیکنان خوب استفاده کردند که این بازیکنان کلاس‌شان را از دست دادند به طوری که ما بیش از سه بازیکن بسیار خوب‌مان کلاس‌هایشان را از دست  داده و برای همیشه از فوتبال هفت نفره کنار گذاشته شدند.
 

برچسب‌ها فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال برزیل کره جنوبی آمریکا برزیل فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال برزیل فوتبال هفت نفره کادر فنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم

 پیش از شروع تمرین، اوسمار ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای دقایقی با بازیکنان به صحبت پرداخت.

تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار می کند و پس از آن به اردو می‌رود.

گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ خلیج فارس از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • شرایط حضور حسن یزدانی در المپیک پاریس مشخص شد
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس