Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی همزمان با شیوع بیماری کرونا، خدمات جدیدی را برای پیشگیری و تسهیل درمان این بیماری به مشتریان خود ارائه می دهد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، سجاد رامندی معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه دی از پوشش هزینه های درمانی کرونا در رشته درمان و درمان متصل به عمر در بیمه های زندگی خبر داد و افزود، ١٠ هزار پک پیشگیرانه برای بیمه شدگان با بیماری خاص تهیه شده است که به ایشان اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



- افزایش مدت زمان ارائه اسناد پزشکی تا یک ماه،

- کاهش محدودیت های دریافت دارو و تاییدیه های پزشکی،

- ارسال مستمر پیامک های آموزشی جهت بیمه شدگان درمان و زندگی، راه اندازی اپلیکیشن همراه بیمه دی جهت اطلاع از وضعیت هزینه های درمانی،

- کاهش زمان ارزیابی اسناد درمانی به نصف با توجه به توقف یک ماهه دریافت اسناد از دیگر خدمات بیمه دی در مدت زمان مقابله با این بیماری در سطح کشور است.

بیمه دی همچنین با راه اندازی مشاوره پزشکی تلفنی و از راه دور برای کاهش مراجعه به مراکز درمانی از طریق مرکز تماس این شرکت، در جهت تسهیل خدمت رسانی به مراجعان و مشتریان عزیز گام برداشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه دی پول نیوز بیمه نامه ویروس کرونا بیمه آتش سوزی بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی مدیریت بحران با موضوع:«آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا» با حضور مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی، دهیاران و کارشناسان شرکتهای خدمات مشاوره ای فنی و مهندسی کشاورزی شهرستان میاندوآب و با مشارکت کارشناسان شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد.

در این دوره آموزشی مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با اشاره به اهمیت پیشگیری و مقابله با بیماری هاری در راستای جلوگیری از به خطر افتادن سلامت جامعه، هاری را یکی از مهلک‌ترین بیماری‌های قابل انتقال از حیوان به انسان دانست.
رضا مقدم با قدردانی از تعامل سازنده و مشارکت دهیاری ها، کارشناسان دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری، بر ضرورت واکسینه کردن سگهای دارای صاحب و نگهبان گله در سطح روستاها تاکید کرد.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی علائم بیماری هاری در حیوانات و انسان، نحوه سرایت و انتقال بیماری، راه های پیشگیری و کنترل بیماری، انجام اقدامات لازم و مراقبت‌های بهداشتی از فردی که توسط حیوان هار دچار گاز گرفتگی شده است، تشریح شد.

در ادامه کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب به بیان مطالبی درخصوص علائم بیماری وبا، راه های انتقال، پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

دیگر خبرها

  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ۵۰ درصد ایرانی ها از بیماری های دهان و دندان رنج می برند
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه