Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@07:33:13 GMT

آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن تهران از فردا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۱۳۰۹۷

رضا نگهبان اظهار کرد: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن استان تهران می توانند از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 22 اسفند ماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

 اخبار اقتصادی- وی با بیان این که ثبت نام این مرحله بدون محدودیت در ظرفیت، افزود: به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره ای نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و .... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد. ن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

نگهبان گفت: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

به گفته وی، زمان بررسی اعتراضات هنوز از سوی معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی اعلام نشده است و بلافاصله پس از اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به این امر اهتمام خواهد ورزید. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ازدواج مسکن طرح ملی مسکن تهران استان تهران ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ زمان تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۰۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که پیشتر در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده در بازه زمانی تبلیغات رسمی (۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت) به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
وزارت کشور اعلام کرد: در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به دور دوم کشید که انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱ هزار شعبه صورت می‌گیرد.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی