Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسرور در این نشست ضمن تشریح برنامه‌هایی که صندوق بازنشستگی فولاد برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی بازنشستگان دارد اظهار کرد انعقاد این تفاهم نامه یکی از گام‌های صندوق برای رسیدن به این اهداف می‌باشد.

وی از همکاری و تعامل صمیمانه دکتر نورالله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید جهت انعقاد این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات به بازنشستگان قدردانی نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالله زاده نیز در این نشست اظهار امیدواری کرد با اجرای این تفاهم نامه بازنشستگان عزیز فولاد بتوانند از مزایای آن استفاده نمایند و این موضوع زمینه ساز توسعه همکاری‌های بیشتر در آینده گردد.

گفتنی است بر اساس تفاهم نامه میان صندوق بازنشستگی فولاد و صندوق کارآفرینی امید، به بازنشستگان فولاد وام ضروری با بهره ۴ درصد پرداخت می‌گردد.

مقرر گردید با توافق طرفین، شیوه نامه اجرایی پرداخت وام در فروردین ماه، تنظیم و اجرا گردد.

کد خبر 4874735

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق کارآفرینی امید وام فولاد شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل شورای شهر تهران شهر تهران احتکار آلودگی هوا روز درختکاری آتش نشانی قوه قضاییه نوروز محسن هاشمی کمیته امداد امام خمینی شبکه آموزش تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون والیبال، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد.   تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌ها و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.   همچنین تقوی در این دیدار در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشور‌های عربی مذاکراتی داشت.   رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفر‌های بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.   بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است.   رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب؛ جمعه ۱۴ اردیبهشت به تهران باز می گردد.

دیگر خبرها

  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی / مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | مطالبه بازنشستگان اجرایی شد؟