Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاونت مسکن و ساختمان از تمدید زمان ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن ۱۷ استان خبر داد. پیش از این مدیرکل راه و شهرسازی تهران از آغاز ثبت نام طرح مذکور در این استان خبر داده بود.

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با اعلام تلاش برای رفع اختلال در سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی در اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان گروه دوم طرح اقدام ملی 17 استان تا ساعت 24 فردا 21 اسفند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه این معاونت آمده است: « به اطلاع متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در استان‌های (ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان) ، می‌رساند که زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در این استان ها تا ساعت تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 21 اسفند تمدید شده است.

با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای ثبت نام از طریق پیامک، ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد. و متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از طریق سامانه طرح اقدام ملی به نشانی tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی، اقدام کنند.»

این در حالی است که ساعاتی پیش مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام مرحله دوم طرح ملی مسکن استان تهران از 10 صبح فردا چهارشنبه خبر داده و گفته بود: ثبت نام این دوره بدون محدودیت در ظرفیت انجام می شود.

رضا نگهبان افزود: متقاضیان مرحله دوم ثبت نام طرح ملی مسکن استان تهران می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 اسفند تا ساعت 24 پنج شنبه 22 اسفند ماه با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی با بیان این که ثبت نام این مرحله بدون محدودیت در ظرفیت، افزود: به این لحاظ همشهریان استان تهران نگرانی و دلهره ای نداشته باشند.

وی افزود: پس از اتمام ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط استفاده از طرح، متقاضیان نهایی به لحاظ شاخص هایی همچون تعداد افراد تحت تکفل، سن سرپرست خانوار، مدت زمان ازدواج و .... اولویت بندی و انتخاب خواهند شد. ن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تاکید کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط دریافت کرده اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

نگهبان گفت: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده اند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و در فرآیند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

تسنیم

برچسب ها: تهران ، مسکن ملی ، ثبت نام

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تهران مسکن ملی ثبت نام ثبت نام مرحله دوم طرح طرح اقدام ملی راه و شهرسازی طرح ملی مسکن استان تهران ثبت نام طرح تا ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۱۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
  • سرقت خودرو از تهران کشف در میرجاوه
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403